Compaq recovery dvd`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
191
Beste Forum leden

Als je bv een Compaq notebook koopt bv de DV6640ED dan kun je met recovery manager slechts 1 paar dvd`s maken, helaas ben ik die van mij kwijt geraakt:confused: is het mogelijk om via bv een unlock die dvd`s nogmaals te maken?

Ik heb geprobeert de laptop via de hdd te recoveren en dat is goed gelukt, maar recovey manager geeft nog steeds aan dat er reeds 1 paar is aangemaakt.
Een nieuwe set bestellen kost 60€ :shocked:

Iemand een tip?
 
OPMERKING: U kunt slechts één (1) set herstelschijven maken met de HP Recovery Manager en de schijven zijn uniek voor de individuele pc. De herstelschijven kunnen niet worden gebruikt om het besturingssysteem op een andere pc terug te zetten.

zeggen ze op de site. Ik weet niet of iemand een erg goed idee heeft? maar zo te zien gaat het niet lukken....
 
Je bent ze kwijt..? :shocked: Hoe krijg je het voor elkaar....

Heb je ze NU nodig om je systeem te herstellen? Je kan ook systeemherstel doen vanaf de harde schijf. Er zit ergens een "systeemwerkset" ofzoiets in je startmenu.

Die ene keer gebruik is vast wel te omzeilen. Die restrictie zit waarschijnlijk gewoon ergens in een waarde van een .ini bestandje.

Probeer anders gewoon eens een setje aan te vragen bij compaq.
 
nee het herstellen werkt prima, maar ik heb een set nodig voor dezelfde laptop die stuk is, dit doen wij vaker en dat lukt prima, alleen nu zijn we de set kwijt en de laptop waar ik ze voor nodig heb heeft een beschadigde hdd vandaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan