Compaq SD-C2512 Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

brownmouse

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
hallo beste lezers
ik heb een echt niet leuk probleem
ik had de laptop net aan gezet en wou een leuk spel erin doen maar opeens
merk ik dat de dvd speler er niet meer is en kreeg deze melding
bij hardware:
CODE 19 als je de code kent
weet je dat de niet veel voorkomt

ik heb gekeken bij hardware en staat er een ! voor
pleaz help me ben e al 3 dagen mee bezig

code 19

En dit heb ik ook nog gevonden:
Code 19
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. Probeer dit probleem eerst op te lossen door de wizard Problemen oplossen uit te voeren. Als dat niet werkt, moet u het hardwareapparaat verwijderen en opnieuw installeren. (Code 19)

Aanbevolen oplossing

Er is een probleem in het register aangetroffen.

Dit probleem doet zich voor als er meerdere services zijn gedefinieerd voor één apparaat, als de service-subsleutel niet kan worden geopend of als de naam van het stuurprogramma niet uit de service-subsleutel kan worden gehaald. Probeer de volgende mogelijkheden:

Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten. Klik op Installatie ongedaan maken en klik op Zoeken naar gewijzigde apparaten om een bruikbaar stuurprogramma te laden. Start de computer opnieuw op in de veilige modus en selecteer Laatste bekende juiste configuratie. De computer keert terug naar de meest recente registerconfiguratie die correct werkte.

Als niets anders werkt, kunt u ook rechtstreeks het register bewerken. Zie voor meer informatie de Registry Reference in de Microsoft Windows 2000 Server Resource Kit op: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan