Compaq Systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

azurewrath

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
Berichten
10
Ik wil graag een hele systeemherstel doen om windows opnieuw te instaleren. Ik weet wel hoe dit moet maar ik wil graag mijn muziek houden. Kan je systeemherstel aanpassen om heel windows opnieuw te instaleren maar de folder mijn muziek kan houden? het zou namelijk lang duren om 30 gb weer terug te downloaden. Weet iemand een manier om dit te doen?

Thomas,
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je systeemherstel of systemrestore? Zit wel verschil in.

(je wilt terug naar een bepaalde datum of je wilt een schone installatie)
 
Ja sorry beetje verwarring. Ik bedoel systeemrestore Windows helemaal opnieuw instaleren en dus alles van me computer af behalve de map mijn muziek
 
Ik ben bang (ervaring op het werk met restore cd's) dat je je map toch moet backuppen aangezien de restore cd alles schoonveegt
 
Okee, hoe maak je een backup van je folder dan? ik heb nergens ruimte om die op te zetten, waar moet die op dan?
 
cd, dvd, memstick, externe hd, of desnoods diskette's :) zolang het maar niet op die pc is.

Staat je muziek op de c partitie of een andere partitie?
 
De folder staat op C: word een beetje moeilijk 30 GB op diskettes:p dus je kan het alleen behouden door middel van memsticks enzo?
 
Als het op C staat dan dien je het helemaal te backuppen aangezien die partitie in ieder geval schoon wordt gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan