COMPAQ WF 1907v zonder geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Deze monitor werdt meer dan een jaar geleden geleverd samen met mijn PC als een set. Besturingssysteem Vista.Normaal hadden de ingebouwde speakers mij van geluid moeten voorzien.Daar de leverancier niet erg servicegevoelig was en mijn externe SONY boxen een prima geluid geven heb ik hier geen last van ondervonden.Nu mijn werkruimte kleiner wordt wil ik de ingebouwde boxen gaan gebruiken.Wie weet een oplossing?
groet Sytske.

Dan zul je de geluids driver moet downloaden.en installeren.

Compaq

Dat is razendsnel warander.Ik heb er jammer genoeg niet zo veel aan.Ik ben een pc gebruiker en zeker geen pc techneut.Dus ik ga verder met mijn vraag,hoe doe je dat dan?
groet Sytske

Als je weet welk type moederbord erin zit,ga je naar de site van de fabrikant,en zoek daar jouw type op.

heb je een MOBO cd-rom,kun je die gebruiken.

Kijk op Google,en vul jouw type compaq in.
Is onderdeel van HP.
Je mag mij ook mailen,stuur ik je de pagina door.

Compaq

Waar ben ik aan begonnen?Klinkt allemaal heel plausibel,dus ga ik mij erin storten en houd je op de hoogte.
groet Sytske

selecteer wel de goeie drivers,eerst kijken,dan denken,dan pas doen.succes.

Compaq WF 1907 v zonder geluid

Inmiddels een paar keer contact met HP helpdesk.Ik heb nu op de linkerkant geluid,maar niet van een kwaliteit als van mijn losse Sony speakers.Dus laat ik het maar zo.b.t.w er zijn geen drivers voor deze monitor.Allemaal bedankt en een goed 2010!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan