Compatibiliteitspakket Microsoft Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toshiba93

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo,

Ik heb een jaar terug een nieuwe laptop gekocht en daar stond bij aankoop een soort van testversie op van Microsoft Word,Excel,Powerpoint etc... , echter kon ik deze programma's maar een paar keer gebruiken , als ik nu Word bv. open kan ik daar NIETS meer mee doen en vraagt men of ik de Word wil activeren via internet of telefonisch , dat wil ik dus niet omdat ik deze programma's te weinig gebruik.

Nu was mijn vraag , kan ik bij Configuratiescherm -> Software gewoonweg het compatibiliteitspakket Microsoft Office 2007 verwijderen ?

Aangezien ik met deze programma's nu toch niets meer ben neem ik aan van wel , maar stel dat ik bv. over een aantal maanden wel met Word en Excel ga werken kan ik het dan gewoon weer instaleren of gaat dat dan niet meer omdat ik een bepaald iets verwijderd heb?

Mvg !

Beste Toshiba93 ;)

Een optie is OpenOffice.org installeren.
Via deze site en het is volledig gratis.

Opent alles wat in office staat.

Groetjes Danny. :thumb:

Je kunt gerust de software verwijderen dat heeft geen invloed op later herinstalleren,ik zou wel de documenten die evt. aangemaakt zijn bewaren als dat nodig is (die kan je dan weer gebruiken als je 't programma herinstalleert)

Beste Toshiba93 ;)

Een optie is OpenOffice.org installeren.
Via deze site en het is volledig gratis.

Opent alles wat in office staat.

Groetjes Danny. :thumb:

Hoi,

OpenOffice kan toch niet overweg met documenten en werkmappen uit MsOffice2007? (DOCX en XLSX)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan