competitiescript

Status
Niet open voor verdere reacties.

boemboem

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
hoi,

ik ben op zoek naar een bepaald script maar kan het niet echt vinden, misschien dat iemand me op weg kan helpen daarmee...

in m'n woonplaats is er elk jaar een "zomeravondcompetitie". Nu wil ik daarvoor website maken met uitslagen en dergelijke. Nu is mijn vraag: is er een manier waarmee ik dmv een PHP script (evt. icm MySQL) een makkelijke online competitiemanagergeval op kan zetten...

ik moet dus zeg maar soort admin-panel hebben waarmee ik het programma en de uitslagen kan invoeren... dan moet ik als uitkomst de volgende dingen kunnen zien:

1) het programma
2) de uitslagen
3) de huidige stand

ik heb al vele sites afgezocht maar meeste zijn gericht op de uitslagen en laten het programma achterwegen of je moet er veel geld voor neerleggen en dat is niet echt optie aangezien het maar voor het plezier is

Geplaatst door boemboem
ik heb al vele sites afgezocht maar meeste zijn gericht op de uitslagen en laten het programma achterwegen of je moet er veel geld voor neerleggen en dat is niet echt optie aangezien het maar voor het plezier is
  1. Heb je al overwogen het zelf te maken ? Met enkel de basiskennis kom je al een heel eind.
  2. Wat versta je onder veel geld ?

Geplaatst door JPeetje
  1. Heb je al overwogen het zelf te maken ? Met enkel de basiskennis kom je al een heel eind.
  2. Wat versta je onder veel geld ?

1) ja heb het overwogen, wilde al tijdje PHP gaan leren, maar dat ga ik niet redden binnen nu en een week of 2 denk ik. Op zich de basisidee achter hoe het zou moeten werken is wel zo te bedenken, daarentegen het schrijven in PHP zelf wordt lastiger...

2) de site zelf kost me al geld en tijd. Het is voor mij voor hobby, krijg er verder niks voor, dus eigenlijk natuurlijk het liefst gratis, ben ook maar student die niet overvloedig geld heeft...

snap natuurlijk wel dat iemand dat niet ff voor niks gaat maken voor me, logisch! maar daarentegen hoopte ik dat iemand toevallig al ooit zo'n script tegengekomen was dat ik kon gebruiken (evt. met kleine aanpassingen die me zelf wel lukken)

Neem even contact met mij op via mail/msn. Misschien dat er iets mogelijk is om te schrijven voor niks, of een heel klein bedrag in geval van grote opdracht. [w_groovie@hotmail.com]

mvg

Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan