compl.progr.op CD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hallo,
Op m'n Pc stond het proggie Creative Painter3.3 van Moko Systems (Tekenprog.voor kinderen) als trial,nu heeft een handige collega mij een registratiecode bezorgd dewelke ook volledig functioneert.
Ik zou graag dat complete proggie op Cd willen zetten zodat ik het altijd heb want de kids vinden dit geweldig,maar hoe doe ik dat.
Ga ik gewoon (XP pro)naar C /Program files en zet die volledige Creative Painter map op schijf of is er meer ? En gaat die code dan ook ineens mee naar de CD,dus gaat het op de CD als volledig geregistreerd programma staan incluis code ?

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
De extra code die je moet plaatsen, dat is meestal hand werk en hoe je dat moet doen, dan moet je het even aan je collega vragen, hoe hoe hij het gedaan heeft.

Ok maar da's allemaal al in orde,code geplaatst,werkt 100%,ik wil alleen heel dat proggie op CD zetten als een volledig programma zodat die code erin blijft of kan dat niet,die code zat in een ZIP die ik moest uitpakken in die map.
Dus als ik dat CD'tje in de Pc van m'n zus plaats zou dat moeten het volledige programma zijn zonder er nog eens manueel een code in te geven !
Misschien kan ik m'n vraag niet al te goed verwoorden !
Enfin ik hoor het wel
Groetjes

Het gaat niet lukken om je complete folder C:\Program Files\Creative Painter\ naar CD-Rom te branden.
Je moet het originele installatiebestand branden, b.v. setup.exe. Het registratienummer tik je in in Kladblok, sla je b.v. op als serial.txt en dat brand je mee.

Tijdens een installatie worden vaak allerlei benodigde dll-bestanden weggeschreven in je systeemmap en ini-bestanden in C:\Windows, dus die zou je dan ook moeten branden.

:thumb: Dan zal ik dat zo maar doen,lijkt me ook het eenvoudigst met de minste problemen.

Dank beiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan