compleet systeem: wat is redelijke prijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
deze staat op marktplaats en ik ben wel geinteresseerd! Wat is een redelijke prijs om te bieden?

MULTIMEDIA PC
Met o.a.:
TFT-monitor 17 inch
Intel Pentium 4 515 (2.93 GHz processor)
512 Mb intern geheugen
200 Gb harde schijf
geïntegreerde Intel GMA900 video 224 Mb
DVD+/- Rewriter LightScribe Dual Layer (opnemen tot 8.5 Gb) en een extra DVD-rom speler
9 in 1 kaartlezer
56K modem
toetsenbord en muis
6x USB 2.0
2x FireWire (digitale camera) aansluiting
10/100 Mb netwerkaansluiting
Microsoft Windows XP Home Editie SP2

software pakket bestaande uit o.a.: Norton Antivirus 2005 (60 dagen live Update), Norton Personall Firewall (60 dagen), Works Suite 2005, Microsoft Internet Explorer 6.0, MS Outlook Express, Apple iTunes, Win DVD, Record Now

Nog geen maand oud.
Doe maar een serieus bod!

@Mario: ik twijfelde... maar dacht dat hier juist alleen hardware-problemen(!) moesten komen. Maar OK!

waarom zou iemand zo'n modern systeem wegdoen?
maarja ik zal eens kijken wat hij waard is (kost prijs)

nouw er zit ongeveer aan 1000 euro aan onderdelen in.
als je 'm voor 800 euro zou kunnen krijgen heb je 'm goedkoop :D

Check deze site es.

http://www.pc-creatief.nl/hpt860.htm

http://www.multit.nl/brochures/t3060.pdf

Een vergelijkbaar systeempje(alleen bij deze 160 gig harde schijf) maar ja deze kosten tegenwoordig rond de 100 euro. Deze is zonder een monitor, maar deze zijn voor 200 euro(17 inch) verkrijgbaar.

Je moet niet denken dat je betaalt voor die software pakket (norton is toch maar een trail versie) en de helft van die software is gratis.

Maar getallen zeggen niets, je moet ook kijken van welke merken die onderdelen zijn. Vooral kijken of die lightscribe een echte is, en of je het echt nodig hebt(want het kost wel wat zo'n ding).

Een prijsje hiervoor (het is op marktplaats) 600 euro max. In geacht genomen de processor de videokaart en de geheugen.

Laatst bewerkt:
Nieuwprijs bij Dell, Packard Bell,Fujitsu en dergelijke ongeveer € 900 (inclusief software dus)
Bij andere Pc zaken, ook verkrijgbaar zonder software, kost de complete set ongeveer € 800
Dus voor een tweedehands systeem zonder garantie max € 600

mijn eerste gedacht toen ik die pc zag was ook 600 euro:) maar als je dermee wilt gamen zul je tog nog moeten een videokaart bij steken:) maar als je alleen maar een beetje internet is dit een goed systeempje:)

ok, jullie antwoorden zijn duidelijk, allemaal zo'n beetje op dezelfde lijn.
ik ga een bod doen, en mocht het lukken laat ik het hier nog even weten.

bedankt zover!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan