Complete besturing van muis toetsenbord doet het niet, zelf in bios niet oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christian1981

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Dag mensen,

Ik heb hier een Packerd Bell easynote laptop, op het moment dat ik de muis/toetsenbord wil gebruiken werken de functies niet goed, als ik ik met de muis ergens op klik krijg ik van het pictogram de eigenschappen, als ik met het toetsenbord bepaalde toetsen indruk krijg ik computertaal (sigma tekens en dergelijke), en alle functies werken niet, in de bios kom ik ook niet want heel het toetsenbord is ontregeld. en

Nou had ik hem al opnieuw geinstaleerd zelfde probleem, Ik had er al een ander toetsenbord op aangesloten nog steeds het zelde probleem, ik verwacht zelf dat er een harware probleem is, maar het kan ook zijn dat er een hardnekkig virus in de computer zit.
Ik had de bios al een keer gereset dmv de batterij er eventjes er uit te halen nog steeds het zelfde probleem.

Wie o wie Kan mijn hier mee helpen?

Groetjes Christian

Wat voor aansluiting heb je voor je muis/toetsenbord.

Indien USB, gebruik eens een andere aansluiting.

dag speedlimit,

heb helaas alleen maar een usb aansluiting helaas geen ps2, dat had ik me ook al bedacht maar helaas.

groeten

Welke batterij bedoel je hier, de notebook accu?
De CMOS batterij daar kom je meestal niet zomaar "eventjes" bij![/QUO

Dag artic,

Jips ik heb de cmos batery gereset laptop uit elkaar geschroevd en toen kwam ik hem tegen maar helaas hielp ook niks.

Heb je mischien andere oplosingen?

groeten

Andere oplossingen... pff.. Niet direct.
Van een Asus laptop had ik ook eens dat de ene helft van het toetsenbord compleet van slag leek, maar dat lag aan een verborgen Fn functie die geactiveerd was.
Een muis kan je instellen dat de muisknoppen andersom werken, dus dat zou nog softwarematig kunnen zijn.

Heb je de helpdesk van PB al eens ingeschakeld?

Andere oplossingen... pff.. Niet direct.
Van een Asus laptop had ik ook eens dat de ene helft van het toetsenbord compleet van slag leek, maar dat lag aan een verborgen Fn functie die geactiveerd was.
Een muis kan je instellen dat de muisknoppen andersom werken, dus dat zou nog softwarematig kunnen zijn.

Heb je de helpdesk van PB al eens ingeschakeld?

Dag joe,

Software matig kan het niet zijn want ik had hem opnieuw geinstaleerd en het probleem bleef zich voor doen. die fn functie klopt heb ik ook al naar gekeken maar die stond uit dus dat is het ook niet. maar de technische dienst van pb heb ik niet gebeld want die zullen het zo niet weten ben ik bang is namelijk geen standaard probleem en dan zullen ze zeggen stuur maar op maar dta wil ik dus niet.

groeten nog meer oplosingen :d

Zo als je kon lezen kom ik ook niet in de bios niks werkt van d ebestuiring dus daar zal het niet aan liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan