complete map kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoyo56

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Ik heb per ongeluk een hele map gewist met submappen in Outlook 2003. Ik zag te laat dat de map bij Verwijderde items stond en heb dat dus gewist :evil:
Weet iemand in makkelijke bewoordingen of ik deze map nog terug kan halen? Er staan belangrijke dingen in! Er is geen back-up van gemaakt.....En ik heb Windows XP.

Helaas .... kan niet.
Als de betreffende gegevens niet meer in Verwijderde items staan, zijn ze weg.
Punt is namelijk dat álle gegevens in Outlook worden opgeslagen in één bestand met (standaard) de naam OUTLOOK.PST.
Eenmaal verwijderde gegevens kan je om die reden ook niet terughalen, als je geen backup hebt van dit bestand (of een deel daarvan)

Om in het vervolg zo'n vervelend incident te voorkomen, installeer PFBACKUP.EXE en laat zeer geregeld een backup van al je data in outlook maken

Helaas .... kan niet.

Probeer eens een herstelpunt terug te plaatsen van net voor deze wijziging.
Dan moet je de mappen weer terughebben, en hoogstens wat mails missen die van ná die datum waren.

Probeer eens een herstelpunt terug te plaatsen van net voor deze wijziging.
Dan moet je de mappen weer terughebben, en hoogstens wat mails missen die van ná die datum waren.

Dit klopt niet.
Een herstelpunt wijzigt niks aan het betreffende bestand. In tegenstelling tot OE worden - nogmaals - álle - gegevens opgeslagen in één bestand ......
Vandaar ook de uitleg die ik zojuist gaf.

Laatst bewerkt:
Ik zal vaker een back-up maken :o Het probleem is inmiddels opgelost doordat ik de ingeving kreeg om aan de betreffende provider van een sportbond mijn hulpvraag te stellen en die had de hele map nog! pfffffffff
Maar toch hartelijk bedankt voor de genomen moeite :thumb:

Hoi,

Gelukkig maar.
... en met PfBackup - zoals hierboven aangegeven - hoef je er zelf niet meer om te denken.
Nadat je de 'plugin' hebt geïnstalleerd stel je eenmalig de frequentie in waarmee je een backup wilt maken en het wordt verder vanzelf uitgevoerd.

Je mag wel een keertje mazzel hebben :rolleyes: maar ben weer met mijn neus op de feiten gedrukt om toch meer te back-uppen. Als ik er niet uitkom hoor je weer van mij.
Nogmaals bedankt voor het meedenken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan