Complete!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Als ik scan op spyware dan zie ik steeds dat ie scant in de map: documents en settings/ger/complete
waar kan ik die map vinden????? Hij is ook niet verborgen!!!!
Thxs
Ger

ja klopt en daarachter ....complete!!! Geen idee waar die staat!!!

Neem de zoekfunctie eens en kijk of je dan compleet kunt vinden.
Het is toch niet zo dat dat programma zegt: (jouw pad) met de vermelding dat het compleet is?

ik heb vanalles geprobeerd! Zoeken enz. ik kan die map niet vinden! Maar de spyscanner (adaware) scant die map erg lang dus die moet groot zijn!

Doe dan nog eens een scan en maak een screenprint van dat scherm als hij vastzit. Dat geeft een beter beeld.

hij slaat niet vast! Ik zie alleen als ie scant dat ie lang bezig is o complete te scannen en ik zie dan snel bestanden voorbij komen die ik lang geleden heb gedownload!!! Dus het gaat eigenlijk alleen om de map complete!!!!

Weet je zeker dat "complete" de volledige mapnaam is? Zou het niet "completed downloads" zijn, bijvoorbeeld?

Jij houdt wel van een uitroepteken :D
Als er complete staat dan moet je het ook zo kunnen vinden in je downloadmap. Je hebt het tenminste over downloads.

Laatst bewerkt:
het gaat om de map...complete!! En niet om mijn uitroeptekens

Wij willen het altijd duidelijk lezen omdat we hier vandaan niets op je pc kunnen zien!!!!!!
Bovendien zitten we hier niet onze centen te verdienen maar doen het uit pure liefhebberij.
Daarom zijn ook al die uitroeptekens niet zo leuk.

Geplaatst door kromme
bij sommige mensen moet ik het 10x zeggen!!!!

Dat hoeft helemaal niet. We weten al lang dat de map volgens jouw "complete" heet. Maar aangezien die map niet te vinden is, proberen wij jou te helpen uit te vissen welke map dit zou kunnen zijn. En aangezien in het AdAware schermpje bij lange paden vaak delen van het volledige pad niet te zien zijn, zou het best kunnen dat "complete" wel in de naam voorkomt maar dat dit niet de volledige naam is.

Maar aangezien je zelf nauwelijks meewerkt, kan ik je niet verder helpen.

Geplaatst door kromme
hij slaat niet vast! Ik zie alleen als ie scant dat ie lang bezig is o complete te scannen en ik zie dan snel bestanden voorbij komen die ik lang geleden heb gedownload!!! Dus het gaat eigenlijk alleen om de map complete!!!!

Vertel ook even met welk programma die bestanden gedownload zijn.

JA een beetje vriendelijker mag ook wel,zo krijg je straks helemaal geen antwoord meer.

Ja jullie hebben gelijk ik was wat erg kortaf gister! Sorry daarvoor. Heb wel een screenshot gemaakt!

Sorry daarvoor
Het is goed hoor.

Kijk even naar de kb van die screenshot. Mag maar 100kb zijn. Anders moet je toch wat knippen of verkleinen

verkleinen lukt niet. Er staat precies:
Documents and Settings\Ger\Complete\3D Photo Builder
(of een andere tekst)
Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan