Complex Probleem: Computer Gaat Niet Uit Van Zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

navavista

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem! Telkens wanneer ik de pc afsluit blijft hij ergens hangen met een zwartscherm! Waardoor ik steeds noodgedwongen de uitknop voor 5 seconden ingedrukt dien te houden of op de resetknop. En pas daarna gaat de PC uit.
Zelf heb ik windows XP Home. Zelf denk ik dat het eventueel te maken maken kan hebben met mijn externe geluidskaart die erop geïnstalleerd is namelijk de audigy 2 plantinum ex.
Het schijnt dat deze soms niet mee uit wil gaan, omdat het een apart programma is.
Ik heb begrepen dat het 9 van de 10 x een software probleem is, dus ik zou het ergens in die richting moeten zoeken. Alleen doet mijn pc al zo, sinds de installatie. Ik weet wel dat hij het wel goed heeft gedaan in het begin.
Verder zou ik het echt niet weten. Wie heeft suggesties die mij eventueel verder kunnen helpen?

Laatst bewerkt:
Zoals je het probleem beschrijft,zou dat goed mogelijk kunnen zijn!

Dan zou ik de geluidkaart afkoppelen en kijken of het probleem bijft bestaan.....probeer dat eerst maar eens

Probleem bestaat nog steeds

Heb onlangs die off board geluidskaart van de audigy 2 helemaal ontkoppeld en gewist of uninstall gedaan maar het probleem blijft bestaan. Zijn er nog andere mogelijkheden om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen? Toen ik zag dat het niet hielp heb ik hem er maar weer opgezet.
Wat ik heb begrepen is dat het dus 9 van 10 keer een software probleem is.

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan