Complex probleem thumbnails tonen in browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurax

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een pittig probleem waarbij ik jullie hulp goed kan gebruiken.

Sinds kort heb ik problemen met het tonen van de thumbnails in zowel Internet Explorer (IE7 & IE8), Firefox en Google Chrome. Bij het zoeken in bv Google afbeeldingen wil het vaak gebeuren dat de thumbnails opeens niet meer worden getoond. Dit gedrag duurt dan een minuut of 5 a 10 en daarna worden de thumbnails wel weer getoond.

Dit probleem komt dus voor bij Google afbeeldingen maar ik heb het ook op andere websites met thumbnails (zoals bv Telegraaf.nl, Youtube.com, bgthemes.com etc.). Ook hierbij hetzelfde gedrag op alle browsers. En dus na een paar minuten werkt alles weer.

Nu komt het vreemde van dit verhaal. Niet alle sites met thumnails hebben deze problemen. Ad.nl of Cnn.com blijft ten alle tijden goed werken.
Nog iets vreemds, als de thumbnails niet worden getoond dan werkt de rest van het internet wel. Emails komen tussendoor gewoon binnen en andere websites zijn ook gewoon te bezoeken.

Wat ik tot nu toe zelf heb gedaan?

- eindeloos op Google/Yahoo gezocht naar dit probleem
- ik heb draadloos ADSL (KPN Experia Box-onding) dus ben ik voor de test van draadloos afgestapt en een kabeltje gelegd
- firewall en antivirus uitgezet
- modem gereset
- "netsh winsock reset catalog" - netwerk stack gereset
- "netsh int ip reset" gedaan - TCP/IP Protocol stack gereset
- van een dynamisch naar een statisch IP-adres gegaan
- de MTU-waarde van mijn internetverbinding 1492 gezet maar ook lager geprobeerd
- en ja, zelfs mijn pc heb ik al opnieuw geinstalleerd

...en al dit moois heeft dus helaas niet gewerkt.

Ik hoop dat jullie ideeen, tips of zelfs de oplossing hebben want dit is behoorlijk waardeloos zo.

Alvast bedankt! :-)

Laura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan