Goedenavond mensen,
Ik zit met een nog al rare vraag,heb geen idee hoe ik het moet formuleren of waar ik het antwoord moet zoeken,maar ik ga m'n best doen.
Ik wil graag maand cijfers ordenen op regio(plaats) en de top 50 in een aparte sheet.
Uit het sytsteem SAP krijg ik de volgende info aan het einde van de maand
Klantnr= en plaatsnaam dit is een vast gegeven
afname - per maand
Nu is mijn vraag wanneer ik de data (klantnr en regio ingeef) dat de deze dat automatisch naar de goede sheet gaat?
Hoe realiseer ik dit ?
b.v.:
Naam: Regio Klant nr:
Jansen oost 10 dat deze dan automatisch met de data in de sheet van OOST komt:
En wanneer de totalen van de sheet worden bekeken bv de beste 25 of 50 automatisch in de sheet van Top 50 komen.
Filteren op regio/plaatsnaam : dus alles met Oost dat dat in de sheet met oost komt ,en West in de sheet van West
De jaartallen geef ik eenmaal handmatig in.
Ik zit met een nog al rare vraag,heb geen idee hoe ik het moet formuleren of waar ik het antwoord moet zoeken,maar ik ga m'n best doen.
Ik wil graag maand cijfers ordenen op regio(plaats) en de top 50 in een aparte sheet.
Uit het sytsteem SAP krijg ik de volgende info aan het einde van de maand
Klantnr= en plaatsnaam dit is een vast gegeven
afname - per maand
Nu is mijn vraag wanneer ik de data (klantnr en regio ingeef) dat de deze dat automatisch naar de goede sheet gaat?
Hoe realiseer ik dit ?
b.v.:
Naam: Regio Klant nr:
Jansen oost 10 dat deze dan automatisch met de data in de sheet van OOST komt:
En wanneer de totalen van de sheet worden bekeken bv de beste 25 of 50 automatisch in de sheet van Top 50 komen.
Filteren op regio/plaatsnaam : dus alles met Oost dat dat in de sheet met oost komt ,en West in de sheet van West
De jaartallen geef ik eenmaal handmatig in.
Bijlagen
Laatst bewerkt: