Compressiepercentage ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
199
Goede Avond,
ik maak gebruik van Outlook-Express v.6 !!!
Ik wil nu bij de(extra) opties -onderhoud- een vinkje zetten bij "Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten".
Als ik op TOEPASSEN druk om het te bevestigen, dan krijg ik"
Opties"
Geef een waarde op tussen 5 en 100 voor het compressiepercentage van berichten.

WAAR VIND IK DIE OPGAVE ???

Ik heb alles doogespit, echter ik weet niet waar ik die waarde moet veranderen.
Voorheen had ik geen last, maar het is gekomen na een installatie van Norton System Works 2005 Premier.
De zoekfunktie gaf ook geen enkel resultaat.
mvg
Pierre:eek:
 
Compressiepercentage ?????

Hallo,
heeft nog nooit iemand gehoord van COMPRESSIEPERCENTAGE in Outlook-Express v.6 ??????
Ik heb nog geen enkele reaktie !!
mvg
Pierre:(
 
Kan het zijn dat je de map waarin outlook express de emails bewaard heb gecomprimeerd?
Onder Windows XP kun je ruimte op de harde schijf besparen door bestanden te comprimeren. Op het moment dat je ze weer nodig hebt kun je ze weer gaan gebruiken.
Het gaat als volgt:
Ga naar: Start - Alle programma's - Bureau-accessoires - Windows Verkenner.
Ga naar de map die outlook express gekozen heeft waar je postvakken in zitten (meestal: C:\Documents and Settings\eigen account\Local Settings\Application Data\Identities\{59443B1D-2F70-45DF-93C6-C61C771FA4FC}\Microsoft\Outlook Express)
Klik hierop met de rechter muisknop. Kies in het snelmenu voor de optie: Eigenschappen. Op het tabblad Algemeen klik je op de knop Geavanceerd. Plaats een vinkje bij: Inhoud comprimeren om schijfruimte vrij te maken onder het groepsvak: Compressie- en coderingskenmerken. Na 2 keer klikken op OK om de keuzes te bevestigen zal Windows de geselecteerde bestanden en/of mappen comprimeren. Deze gecomprimeerde mappen en bestanden zijn te herkennen aan een blauwe kleur.
Dit proces kun je dus ook op zezelfde manier ongedaan maken. En dat is wat je moet doen.
 
Hartelijk dank voor je reaktie !!!

Saldos,
hartelijk dank voor je reaktie.
Neen ik heb geen enkel map gecomprimeerd,........................voorheen had ik er geen last van, alleen nu na System Works 2005 wordt het gevraagd en gaat het niet meer.
Ik heb gedaan wat je beschreven hebt, alleen heb ik geen

{59443B1D-2F70-45DF-93C6-C61C771FA4FC}, zoals je vroeg, maar

ik heb wel

{5ad12e4c-5649-4ddc-a9fa-66b715d23c64}

en

{b931c28c-274a-480a8ddc-cf04694078f3}

ik heb bij beiden een vinkje gezet om te comprimeren, echter


........................geen resultaat.

Heb je nog andere suggesties ?????
mvg
Pierre:eek:
 
Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord van "COMPRESSIEPERCENTAGE in Outlook-Express".
Misschien is dit een idee:
Verwijder NSW en probeer dan "Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen" aan te vinken.
Kijk dan of het wel lukt.
Zo ja, Installeer NSW daarna opnieuw.
 
Nog steeds niet gelukt!!!!

Saldos,
heb ik gedaan, echter zonder NSW op het systeem krijg ik het ook niet voor elkaar.
Er zal niets anders opzitten, dan de schijf te formateren cq. met het probleem te leven, omdat het waarschijnlijk in het besturingssysteem zit.
gr.
Pierre:evil:
 
Mijn probleem nog steeds NIET opgelost !!!!

Goedenavond Allemaal,
nog steeds heb ik last van het euvel, wat ik beschreven heb in deze vraag betreffende outlook express versie 6.:evil:
Ik kan nog steeds het vinkje niet aanklikken bij de opties op tabblad onderhoud:
"Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten", tenminste wel aanklikken, dan wordt het geactiveerd, maar als ik dan op TOEPASSEN klik, dan krijg ik weer dat bericht van COMPRESSIEPERCENTAGE.
Heeft niemand anders daar last van ???
mvg
Pierre:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan