comprimeren ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

smilla

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
3
Help !!!

Sinds enkele weken kreeg ik telkens na het afsluiten van Outlook Express (Versie 6.0) een pop-up met de vraag of ik mijn berichten niet wou "comprimeren". Gisteren heb ik in al mijn haast per toeval op ja geklikt en vandaag stel ik vast dat al mijn berichten verdwenen zijn!! :confused:

Ik dacht dat "comprimeren" ongeveer hetzelfde was zoals een zip-file maken, zodat ik achteraf wel mijn berichten opnieuw zou kunnen opnenen, maar nu moet ik vaststellen dat de berichten uit alle mappen die ik had aangemaakt blijkbaar volledig verdwenen zijn. Ik kan ze in ieder geval niet meer terugvinden.:eek:

Is er een mogelijkheid om dit "comprimeren" ongedaan te maken??

Kan ik mijn oude berichten recupereren??

Met dank bij voorbaat ! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Vreemd, comprimeren is idd bijna hetzelfde als een zipfile maken. Dmv comprimeren maak je een bestand kleiner.
Maar goed...

Probeer je mails terug te halen dmv recovery programma's.
Een handig programma hiervoor is PC-Inspector: Link
 
Als ik het goed voor heb worden e-mails steeds bewaard in DBX-bestanden.

Welnu, bij nazicht van Uw link naar PC-inspector stel ik vast dat dit programma geen BDX-bestanden kan recuperen, of toch ??
 
Je hebt gelijk :eek: K zat aan Outlook te denken ipv Outlook Express.
Maar we komen er wel uit. Ik zie hier een programma waar je miss wel wat mee kan:
Link
 
DBXtract werkt (goede tip voor de toekomst!), maar helaas kon ik enkel de e-mails recupereren die ik vandaag verwijderd had.

De andere mails blijven onvindbaar...

Misschien nog een andere oplossing??

Het zou in ieder geval zeer spijtig zijn indien Outlook Express de misleidende term "comprimeren" zou gebruiken, indien dit in feite zou neerkomen op "verwijderen". Dit kan toch niet de bedoeling zijn geweest? Of heeft men bij de vertaling van het Engels naar het Nederlands een fout gemaakt??
 
Vast iets fout gegaan. :)
Ik zie hier een topic met iemand met een soortgelijk probleem: Link
Er staan alleen maar sharewareprog's. Jammer! :confused:
Anders kan ik je ook niet helpen. Helaas..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan