• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

comprimeren van database 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

padmans

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2010
ik zou graag hebben dat:
wanneer ik in bestand "VCA", tabel 1 een code ingeef in kolom "a" van rij "1" bv. VSN137 een link gecreëerd wordt in vakje "L" naar een exellbestand genaamd VSN 137

Dat zijn 3 vragen in 2 minuten en allen over het zelfde bestand.???
Kun je niet het bestandje uploaden en in het vervolg alle vragen in één stellen of even afwachten op een antwoord.
Zo lijkt het of wij jou gehele bestandje moeten maken en dat je zelf er niet over nadenkt.

dit bestand in een databestand van een firma, dit is vertrouwelijke informatie, dus kan ik u hiervan geen copie bezorgen.
Als u een vraag heeft zal ik zo goed mogelijk de situatie beschrijven.
de zaken die ik vraag zijn aanpassingen die gemaakt dienen te worden in dit bestaande systeem.
Het typwerk in exell is voor mij geen probleem, eenvoudige functies vormen ook geen obstakel.
Hiervoor heb ik zelf de oplossingen gevonden.
De vragen die ik hier stelde waren dingen waar ik geen oplossing voor kon bedenken.
ondertussen ben ik met de codes alleen een 5 weken bezig geweest, dus het is niet de bedoeling om u mijn werk te laten doen.
enkel om informatie te vragen aan mensen die over deze materie meer kennis hebben daan mij.

ondertussen ben ik met de codes alleen een 5 weken bezig geweest, dus het is niet de bedoeling om u mijn werk te laten doen.

ik zeg ook niet voor niets LIJKT
Zo lijkt het of wij jou gehele bestandje moeten maken en dat je zelf er niet over nadenkt.

dit bestand in een databestand van een firma, dit is vertrouwelijke informatie

Kan je niet een XLS bestandje zonder die vertrouwelijke informatie plaatsen?
Om het mogelijk op te lossen heb ik toch echt een bestandje nodig.
Geen bestandje betekend voor mij einde verhaal.

Succes.

beste,
ik zal uiterlijk maandag de vraag opnieuw posten met een bestandje erbij.
aangezien me het werk boven men hoofd uit stijgt zal dit iets worden waar ik me in het weekend zal moeten mee bezig houden.
Alvast bedankt voor de interesse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan