comprimeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter caaij
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

caaij

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Als ik outlook express heb openstaan dan krijg ik steeds zenuwachtige geluitjes/getingel en dan wordt mij gevraagd te gaan comprimeren, dat doe ik dan maar het wordt steeds weer herhaald. Wat moet ik gaan doen om het weer normaal te krijgen.Heeft het iets te maken met 01-01-2009 Want toen is het begonnen.

geen idee probeer system restore kijken of het dan weg is(misschien is dit niet de juiste oplossing maar dat zou ik als je het echt niet meer weet proberen)

bedankt voor je reactie Peter. Ik heb daar zelf ook aan gedacht maar omdat ik nog wat andere handelingen heb verricht ben ik bang dat ik die dan ook weer kwijt ben.Ik hoop nog op wat andere suggesties, dan kan ik het altijd nog doen. Blijf benieuwd.

helaas biedt deze site ook niet de oplossing. Ik heb conform de instrucie gehandeld maar helaas.

Iemand heeft deze code ontworpen. Kan iemand mij vertellen hoe ik te werk moet gaan?

Zet het in een VBS bestand en plaats dit bestand bij uw Outlook Express snelkoppeling. Of pas de laatste regel naar wens aan.

*******code******

Set WshShell = WScript.CreateObject ("WScript.Shell")
str1="HKCU\Identities\"
str2=str1+wshShell.RegRead(str1+"Default User ID")+"\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Compact Check Count"
str3=wshShell.RegWrite(str2,"0","REG_DWORD")
WshShell.Run("Outlook_Express.lnk")

*******code******
Er is een teller in het register die zodra hij de 100 bereikt begint te zeuren over comprimeren. Dit script zet deze teller op 0 en start vervolgens (de snelkoppeling van) Outlook Express op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan