comprimeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

malawi

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo

Wie kan mij verder helpen. Ik ben bezig met een Projectbegeleidingsformulier. Mijn plan heb ik bijgevoegd in excel. Mijn voorbeeld bestand in access kan ik helaas niet bijvoegen(Te groot). Deze kan ik eventueel wel per mail versturen. In het excel formulier heb ik in het rood aangegeven waar ik vastloop. Ik ben een totale leek op gebied van access. heb eerst veel gelezen hier over en heb toe eerst het plan gemaakt. Misschien zitten hier wel wensen die helemaal niet kunnen.
Graag jullie reactie(s)

Bij voorbaat dank,

Malawi

Bijlagen

Als je in je db de eventueel aanwezige afbeeldingen verwijdert, en de tabellen vult met een paar records, dan zou je hem voldoende moeten kunnen comprimeren om hem klein genoeg te maken. Eventueel met winrar opsplitsten in deelbestanden van 100kb. Aan de excel heb ik niet zoveel.

En nu nog goed uitleggen wat je probleem is, want niet alleen is het onhandig dat je eerst een excel bestand moet openen om de vraag te lezen, het formulier waarover je opmerkingen lijkt te gaan (Formulier Vestiging A) zit niet in de db. Dus waar zit het probleem?
Overigens zie ik er genoeg... Bijvoorbeeld: een tabel Klanten, en een tabel Contactpersonen. Mij lijkt het dat die contactpersonen bij de Klanten (bedrijven) werken. Dus je moet de contactpersoon aan Klanten koppelen, en niet aan Hoofdcalculatie.

Laatst bewerkt: