Computer-aanbieding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timen

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Hoi,

Ik heb binnenkort een eigen PC nodig (in september).
Ik was nog niet echt aan het zoeken, maar toevallig kwam ik deze aanbieding tegen (sorry voor het grote plaatje:shocked:):

aanbiedingvs6.jpg

Is dit een goede aanbieding?
En is hij ook redelijk geschikt om een beetje op te gamen?
Of kan ik beter nog even wachten voordat ik een computer koop? :rolleyes:
De actie loopt alleen nog maar deze week, dus ik moet dan wel snel beslissen...

Alvast bedankt,
Timen

als je tijd hebt om te wachten dan zou ik dat doen, over een tijdje zullen de Core i7-processors stukke goedkoper zijn dan nu, en die dingen zijn snel :thumb: .. Voor de rest lees de topics in dit forum gedeelte eens door en kijk wat andere mensen voor computer kopen..

monitor is misschien leuk maar de processor is echt flink verouderd en de videokaart is ook niet om over naar huis te schrijven. Je kunt inderdaad het beste even hier op het forum rondlezen in de topics. Zal vast wel iemand zijn die ongeveer hetzelfde zoekt en iets heeft gevonden. Zoniet kun je gewoon zelf een topic openen!

Beetje zinloos deze discussie wanneer TS pas in september een ander systeem gaat kopen, dat is over meer dan een hald jaar!!!...

quote:Is dit een goede aanbieding?
Of kan ik beter nog even wachten voordat ik een computer koop?

Hier geeft hij aan dat hij geintereseerd is in deze pc en hem dus misschien wil aanschaffen maar eerst wil weten of hij beter kan wachten. Dan is het toch wel nuttig?

quote:Is dit een goede aanbieding?
Of kan ik beter nog even wachten voordat ik een computer koop?

Hier geeft hij aan dat hij geintereseerd is in deze pc en hem dus misschien wil aanschaffen maar eerst wil weten of hij beter kan wachten. Dan is het toch wel nuttig?

Je hebt gelijk!!!

@TS: NIET kopen die PC om te gamen!!!!!!

slechte aanbieding,
er zit een videokaart in die je nu bij een pak wcrollen gratis krijgt..
en de processor is ook geen 50 euro waard :o

slechte aanbieding,
er zit een videokaart in die je nu bij een pak wcrollen gratis krijgt..
en de processor is ook geen 50 euro waard :o

hmm, dan bel ik toch me meoder even dat ze wc rollen moet gaan kopen:thumb: nee maar het is gewoon zo, met deze pc is internetten misschien leuk maar het is echt een instap pc.

Bedankt voor jullie snelle reacties! :thumb:

Ik weet denk ik wel genoeg: niet doen... :p

@mrmusic
Ik weet dat ik hem pas over een half jaar nodig heb, maar als ik nu al een computer kan kopen die nog wel een tijdje meegaat, vind ik het niet erg :rolleyes:

Nou ja gelukkig heb ik het even gevraagd hier, want het leek mij best een goede computer :p
Ik wacht nog wel een paar maanden en dan kijk ik verder, die prijzen gaan volgens mij ook allemaal erg snel omlaag.

Groetjes,
Timen

Kun je dan even rechtsonder in op vraag is opgelost klikken. Mocht je weer een vraag hebben stel hem gerust!

inderdaad, prijzen dalen enorm hard van hardware,
het beste kun je zelf een PC-Systeem bouwen, op bijvoorbeeld Alternate,
dan ben je vaak goedkoper uit voor de zelfde hardware :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan