Computer aansluiten op DVD recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Ik wil enkele youtube films opnemen. Online programma's om het te converteren werken geen van allen(goed) en rechtstreeks opslaan is ook niet mogelijk. Derhalve wil ik de films gewoon afspelen en de computer op de DVD recorder aansluiten om zo de lopende film op te nemen. Ik heb een HDMI aansluiting op de pc maar niet op de DVD rec. Wel een S-video en mijn plan was met een verloop van HDMI naar S-video de aansluiting te maken. Verder dan nog een splitter om de monitor ook aan te sluiten. Bij een bekende electrozaak kreeg ik echter te horen dat een verloop van HDMI naar S-video nooit zal kunnen werken. Zijn dan die verloopstekkers voor versiering? Iemand die het weet?

Beetje omslachtig en niet nodig.
Je zegt dat online oplossingen niet werken.
Download het programma freemake (gratis), plak hierin de url van de YT filmpje.
Freemake haalt de film op en slaat deze op in de door jou gewenste filmformaat.

Na alles progjes die ik heb geprobeerd werkt deze wel. Prima. NB softonic heeft ook dergelijke programmas ter download. Voor wie het nog niet weet. Afblijven van dat vergif.

Mooi dat het nu wel werkt, zou je aub dan de status van je vraag op opgelost willen zetten?

En idd, downloaden via softonic vermijden als dat kan.

Mooi dat het nu wel werkt, zou je aub dan de status van je vraag op opgelost willen zetten?

En idd, downloaden via softonic vermijden als dat kan.
Is opgelost. Misschien bedoel je dat er een mogelijkheid is om het daarmee op slot te zetten? Geen idee hoe dat moet.

Rechts boven aan de topic, bij je startvraag kan je de status aanpassen bij het vraagteken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan