computer aansluiten op mijn full hd tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
hallo

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het proberen mijn computerbeelden op mijn tv te krijgen. Ik heb mijn tv aangesloten op mijn computer via een s-video cabel en een witte tulp en rode tulp zo in mijn computer en via een scart adapter in mijn full hd tv.Mijn computer ziet een 2de scherm en als ik de computer op start en mijn tv op het goede kanaal zet krijg ik een gekloond beeld op mijn tv, maar als op mijn computer de desktop zichtbaar is valt het beeld van mijn tv op een blauw beeld

Via scart een HD TV aansluiten is niet zo'n goed plan, dan ga je nooit de kwaliteit krijgen die je zou willen (scart kan geen HD aan)

Als het even kan gebruik je de DVI of HDMI aansluiting van de videokaart of eventueel de VGA aansluiting.

Om ook beeld te krijgen terwijl Windows draait, moet je met het meeleverde programma van de videokaart, aangeven wat je wilt doen met het tweede scherm. Je kunt hem klonen, zodat je op beide apparaten hetzelfde beeld hebt of je kunt het bureaublad uitbreiden naar het tweede scherm.

Elk merk videokaart heeft zijn eigen programma hiervoor. Welke videokaart heb je?

PST
Senior Member

PST's Avatar

Via scart een HD TV aansluiten is niet zo'n goed plan, dan ga je nooit de kwaliteit krijgen die je zou willen (scart kan geen HD aan)

Als het even kan gebruik je de DVI of HDMI aansluiting van de videokaart of eventueel de VGA aansluiting.

Om ook beeld te krijgen terwijl Windows draait, moet je met het meeleverde programma van de videokaart, aangeven wat je wilt doen met het tweede scherm. Je kunt hem klonen, zodat je op beide apparaten hetzelfde beeld hebt of je kunt het bureaublad uitbreiden naar het tweede scherm.

Elk merk videokaart heeft zijn eigen programma hiervoor. Welke videokaart heb je?

hoi

ik heb op mijn tv wel een hdmi en vga aansluiting(dvi weet ik niet maar zal ik wel effe bekijken)maar op mijn pc heb ik geen hdmi aansluiting geen dvi en in mijn enigste vga aansluiting zit mijn monitor.Ik heb bij mijn instellingen wel aangegeven dat ik het wil klonen.Mijn videokaart is een nvidia geforce 6200SE TurboCache(TM).
Ik heb bij het opstarten wel beeld maar na het laden van windows valt het op de tv weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan