Computer accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo!

Ik heb een keer wat geflikt ( geen idee hoe, was met internet aan't knoeien:P) moest ik ineens een wachtwoord en username in vullen op de computer als ik aan't opstarten ben. Ik kan dat verwijderen, maar dat wil ik liever niet omdat hij altijd automatisch naar "administrator" toe gaan, en hij moet naar "johnny" zeg maar.. Omdat daar mijn muziek en alles op zit. Hoe kan ik nou telkens automatisch naar "johnny" toe gaan zonder in te loggen en dat ik niet meer naar administratie account toe ga? Want ik was aan het prutsen met accounts enzo, maar dat lukte ook al niet..

Ik vertel het nu heel onduidelijk, sorry daarvoor, maar bin hele dag al bezig met werken en heb nu echt geen zin om na te denken:P

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Johnny

Hoi ik denk dat ik al weet wat je hebt gedaan.

1. Kies Start >> Uitvoeren en typ control userpasswords2.
2. Klik in het dialoogvenster Gebruikersaccounts op het tabblad Geavanceerd.
3. Zet een vinkje bij de optie Gebruikers moeten op Ctrl+Alt+Delete drukken.
4. Sluit het venster met OK.

Dit moet het zijn normaal gezien.

mvg

Hoii!

Dankje wel! Het werkt:D, alleen ik hoef nu geen wachtwoord in te voeren, maar ik ga nog steeds naar Administrator en dus ik moet weer Afmelden om naar mijn andere account toe te gaan. Ik zat te knoeien met het "bestand" wat je me gaf, maar daar schoot ik niets mee op.

Weet jij of iemand anders ook hoe je dat doet? Heb al op internet gevonden, alleen dat wou niet, omdat het toch wat anders was.

mvg

Weet echt niemand hoe je van account wisselt? Zodat je niet naar Administratie toe gaat, alleen naar mijn andere account?

En trouwens, dat van CTRL-Alt-Delete werkt wel, alleen dat was niet echt mijn bedoeling:P Want ik wou graag gelijk naar de bureaublad toe gaan, en niet dat wachtwoord venster ervoor.

Weet iemand het?

mvg

uhh kan je niet gewoon van je johny account een admin account maken, en die admin dan verwijderen (lijkt me veel makkelijker :D)

Al gedaan, maar dan kan ik die andere weer niet verwijderen.

:S, je kan ook de admin account hernoemen naar Johnny (denk ik), je muziek naar die account plaatsen en die johnny account weghalen....

Weet echt niemand hoe je van account wisselt? Zodat je niet naar Administratie toe gaat, alleen naar mijn andere account?

En trouwens, dat van CTRL-Alt-Delete werkt wel, alleen dat was niet echt mijn bedoeling:P Want ik wou graag gelijk naar de bureaublad toe gaan, en niet dat wachtwoord venster ervoor.

Weet iemand het?

mvg

Ga naarStart\ AFMELDEN(Naast Uitschakelen)Dan zie je:Andere gebruiker????????(je hebt niet voor niets de boel beveiligd met een wachtwoord!?)

Groetjes Quikfit:thumb:

Laatst bewerkt:
Ga naarStart\ AFMELDEN(Naast Uitschakelen)Dan zie je:Andere gebruiker????????(je hebt niet voor niets de boel beveiligd met een wachtwoord!?)

Groetjes Quikfit:thumb:

Dat was de fout juist, dat moet niet.. Ik weet wel wat jullie allemaal bedoelen, maar het wil gewoon niet. Ik wil gewoon computer opstarten en dat hij gelijk naar de bureaublad toe gaat. Maar nu moet ik eerst weer ctrl alt-delete in toetsen op "Ok" klikken en dan ben ik pas op het bureaublad. En dat wil ik weer niet.

Hoe verwijder je dat?

Ik heb een paar vragen voor de duidelijkheid:shocked:
1:Heb je nu een Admin of een beperkt rechten account?
2:Heb je een wachtwoord en zo ja,wil je er van af?
3:Als je opstart krijg je dan een zwart keuze scherm met de vraag welk systeem je wilt opstarten?

Over het internet(account) hebben we het wel na je antwoorden.

Laatst bewerkt:
Deze account is Admin. Die administratie heb ik nu verwijdert. De account "johnny" is nu administrator" zeg maar.

Ja ik heb een wachtwoord, en ik wil er graag van af.

nee ik heb geen zwart scherm, ik krijg gewoon een scherm dat ik CTRL ALT DEL in moet typen, en dan mijn wachtwoord intypen van mijn account en dan kan ik op bureaublad komen, en dat wil ik niet.

mvg, johnny

Deze account is Admin. Die administratie heb ik nu verwijdert. De account "johnny" is nu administrator" zeg maar.

Ja ik heb een wachtwoord, en ik wil er graag van af.

nee ik heb geen zwart scherm, ik krijg gewoon een scherm dat ik CTRL ALT DEL in moet typen, en dan mijn wachtwoord intypen van mijn account en dan kan ik op bureaublad komen, en dat wil ik niet.

mvg, johnny

Ga naar Start\Configuratiescherm\Gebruikersaccounts\Verander of verwijder gebruikeraccounts,op DEZE pagina staat: "Ga naar de belangrijkste gebruikersaccounts pagina"(vertaalt uit 't Engels)

Daar kan je je wachtwoord verwijderen,doe dat en herstart,krijg je nog steeds dat ctrl alt del,dan zou ik als ik jouw was je Internet verbindingen verwijderen en de verbinding opnieuw tot stand brengen zonder wachtwoord(behalve die van je provider als die gevraagd word)

Hoop dat 't je lukt:thumb:

Groetjes Quikfit.
Windows 7 64Bits Engels.

He bedankt voor je antwoord maar het lukte niet:(

Ik weet dat ik dit laat nog vertel, maar was een maand weg om te werken:rolleyes:

Ik hoop dat je de oplossing weet:( Want ik kom er nog steeds niet uit.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan