computer beheren op afstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter umitg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

umitg

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
hallo,
ik zou graag een freeware(gratis) programma willen die ik kan gebruiken om een computer te beheren van afstand, Net iets als hulp op afstand maar dan via een server zodat ik via een ingestelde wachtwoord op de andere pc kan inloggen.
ik wil graag niet dat de andere pc ergens op moet klikken voordat ik erop kan.
anders heb ik er ook niet veel aan.

mvg umitg:cool:

Ik gebruik zelf ook Logmein en dat werkt uitstekend. Je moet meestal wel een programma 1 maalig installeren op een pc daar ontkom je niet aan.

Nadat je de tool hebt geinstalleerd kun je via een website bij Logmein inloggen zolang de tool op de pc maar actief is. Standaard is deze als service geinstalleerd en dus altijd actief. Je ziet alle pc's staan die je kunt overnemen door erop te klikken en het WW in te vullen. Neem je vaak een pc over dan kun je daar een snelkoppeling naar maken via de wegsite en hoe je ook niet in te loggen op de website van logmein. Je maakt dan direct verbinding en invoeren van WW.

Groot voordeel vindt ik van dit programma dat waar je ook bent je altijd de pc's kunt overnemen als je maar een PC hebt met internet. Al ben je op je werk of aan de andere kant van de wereld even inloggen op de website en klaar je kunt beginnen.

Laatst bewerkt:
1 ken (uit eigen ervaring) slechts 1 van de genoemde en da's teamviewer. (hierboven reeds genoemd).

Kan alleen maar vaststellen dat het qua bediening / werking eigenlijker niet simpeler kan.
Je download en installeert het (kost bij elkaar 5 minuten)
Je installeert het op de 2e pc.
Je klikt op verbinden en vervolgens worden 2 vragen gesteld (nummers) die nummers worden op het beeldscherm van de tweede pc getoond en voer je op de andere pc in. 1 seconde later heb je verbinding en ben je heer en meester over de 2e pc.

Nee, teamviewer heb je geen apart account voor nodig.

Voor Logmein hoef je maar 1 account aan te maken.
Dit is voor de extra veiligheid.

Graag oude topics met rust laten. Deze is van 2008, dus al heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan