Computer bergen voor 9 maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederick d

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo Helpmij,
Kort vraagje,
Ik ga 9 maandjes naar het buitenland, en mijn desktop meenemen word hem natuurlijk niet,
dus ik vroeg me af of het nodig is, en zoja, hoe het mogelijk is, om mijn pc stofvrij weer terug te hebben over 9 maand.
Met andere woorden, moet ik het ding verpakken in bijv. plastic om hem stofvrij te houden ? Of is dit overbodig ?

Groeten!

Vuilnisak erom met een paar kleine gaatjes voor de luchtvochtigheid

Gewoon laten staan... Met stroomkabel erin er zal helemaal niks gebeuren aangezien die toch niet aangaat.

waar staat deze computer?
zo wie zo stekkers eruit in verband met een eventuele blikseminslag.
Hoe houd je nu de de pc stofvrij?

Dank voor de snelle reacties, een vuilniszak met gaatjes lijkt me inderdaad een goeie

De PC staat onder mijn bureau, en ik zorg dat het onder mijn bureau zo stof vrij mogelijk blijft, wat veel moet gebeuren omdat het er altijd snel erg stoffig is,
daarnaast maak ik regelmatig de stof filters die voor de fans zitten weer stof vrij. Maar dat wordt hem dus allemaal niet zodra ik weg ben.

Overigens zal de pc dus 9 maand niet gebruikt worden

Laatst bewerkt door een moderator:
plastic met gaatjes zou ik niet doen...denk aan de roestvorming.

Ik zou het laten staan zonder stekkers erin.
Kom ik terug na 9 maanden dan maak ik het wel even schoon.

Dank voor je reactie,
Sorry even een misvatting.. waarom zou er wel roestvorming zijn met een plastic zak met gaatjes, maar niet met helemaal niets erom heen ?
Groeten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat je vocht in de pc dan niet wegkan en binnen in de vuilniszak blijft hangen ;)

Gewoon stekkers eruit en laten staan.

Ik denk dat in plastic, ondanks de gaatjes, nog steeds " vocht " vast blijft houden ( edit: kipje was me voor :D ). Wat ik persoonlijk zou doen is, gewoon een laken over de computer, houd de stof in ieder geval tegen, en is toch ademend, en inderdaad stekkers eruit.

Sluit me bij Borrelnoot aan, gewoon laken erover, stekkers eruit en klaar ben je.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan