computer bevriest een schakeld muis helemaal uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
358
Ik heb een probleem. Als ik een filmpje bekijk op youtube ( en soms ook elders ).dan bevriest mijn computer en wat heel gek is : zelfs het lampje van mijn muis gaat dan uit.

temperatuur is goed.
HD is nieuw en de rest ook.

verder draait computer goed.

Wat zou het kunnen zijn ???????
 
Als je dan CTRL+ALT+DEL (taakbeheer) drukt, kan je dan zien op hoeveel % je CPU (processor, zie onderin dit venster) draait en/of welk proces (tabblad) een groot deel van je geheugen gebruikt?
 
Als je dan CTRL+ALT+DEL (taakbeheer) drukt, kan je dan zien op hoeveel % je CPU (processor, zie onderin dit venster) draait en/of welk proces (tabblad) een groot deel van je geheugen gebruikt?


Ook ctr+alt+del werkt dan dus niet meer, kortom wil ik nog wat kunnen moet ik resetten.
 
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb drivers geupdate etc , het probleem blijft. Zou het iets in de BIOS kunnen zijn ??
Maar mijn vraag is dan : wat zou het kunnen zijn ??? Computer is nog niet oud. en draait op windows xp.

graag hulp, want ik wordt er gek van .
 
ik heb mijn virus scanner diverse keren laten lopen, vond niets. Toen heb ik de virusscanner belachelijk hoog ingesteld en toen vond hij twee rare bestanden ( aangemerkt als virus ) en toen was het probleem weg.

Nu hopen dat het weg blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan