Shifterke
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 mrt 2008
Ik heb overlaatst is een grote schoonmaak gehouden in men PC (Ventilators, processor koeler, Grafische kaart volledig uitgekuisd).
Maar nu ik mijn PC opstart blijft die opnieuw opstarten.
Ik heb uit een andere computer een HDD gehaald en de oude eruit gehaald. Helaas blijft hij opnieuw opstarten telkens als de computer van login scherm naar Bureaublad gaat.
Ik heb dan uiteindelijk een BIOS Reset gedaan, maar dit verbeterde het ook niet.
Ik ben ook van plan om een nieuwe PC te kopen omdat deze te oud aan het worden is,, maar dat zal toch nog een maand of 2-3 duren voor ik genoeg geld heb.Dus zou ik deze liefst nog even kunnen gebruiken.
Alvast bedankt voor de hulp.
*Spec*
AMD Athlon XP 2200+ (1.8Ghz) met standaard koeler
1024 MB DDR Geheugen
ATI Radeon Saphire X1650 Pro (256 MB Geheugen)
Standard Case Targa
ASUS A7V8X (VIA KT400)
350 Watt Voeding
± 4-5 Jaar oud
Standaard 120GB Maxtor Harddisk (Tijdelijk vervangen door 80 GB Maxtor)
Maar nu ik mijn PC opstart blijft die opnieuw opstarten.
Ik heb uit een andere computer een HDD gehaald en de oude eruit gehaald. Helaas blijft hij opnieuw opstarten telkens als de computer van login scherm naar Bureaublad gaat.
Ik heb dan uiteindelijk een BIOS Reset gedaan, maar dit verbeterde het ook niet.
Ik ben ook van plan om een nieuwe PC te kopen omdat deze te oud aan het worden is,, maar dat zal toch nog een maand of 2-3 duren voor ik genoeg geld heb.Dus zou ik deze liefst nog even kunnen gebruiken.
Alvast bedankt voor de hulp.
*Spec*
AMD Athlon XP 2200+ (1.8Ghz) met standaard koeler
1024 MB DDR Geheugen
ATI Radeon Saphire X1650 Pro (256 MB Geheugen)
Standard Case Targa
ASUS A7V8X (VIA KT400)
350 Watt Voeding
± 4-5 Jaar oud
Standaard 120GB Maxtor Harddisk (Tijdelijk vervangen door 80 GB Maxtor)
Laatst bewerkt: