Computer blijft hangen op moederbord scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benyaich10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2014
Hallo,

Ik heb een computer alleen sinds kort start hij niet op en blijft hij hangen bij het scherm waarop te zien is welke moederbord ik heb ik dacht misschien is er wat met het besturingssysteem dus heb ik er een installatie cd in gedaan alleen gaat hij dan ook niet verder dan het moederbord scherm

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Mvg

Reseat de voedingsstekkers, geheugen en insteekkaarten eens en reset de bios met de clr_cmos jumper of pinnen zonder spanning.

Bedankt alleen heb ik niet zo heel veel verstand van computers zou je misschien DiT nog een keer kunnen uitleggen

Alvast bedankt

Gewoon de stekkers van het moederbord halen en terug plaatsen, zo ook de geheugenreepjes en de eventuele insteekkaarten zoals de videokaart, zit een borgklipje aan de achterzijde en een philips kruiskop nr.1 aan de voorzijde.

En de bios reset kun je ook doen door het bios batterijtje er een 10 tal minuten uit te laten met de spanning eraf.

Ik heb precies gedaan wat je hebt gezegd alleen helaas is er niks veranderd

Bios was gereset?
Indien meerdere reepjes geheugens, opstarten met eentje, eventueel omwisselen.
Staat er onderin ook een code inbeeld als hij niet verder gaat?

Mogelijk een foto van dat scherm het plaatsen?

Ik heb de reepjes geheugen eruit gezet en maar 1 erin gelaten alleen hielp het ook niet helaas kan ik geen foto zetten omdat ik het via mn telefoon doe en ik weet niet of het kan een foto plaatsen maar er staat asus motherboard en er staat een logo met proactieve ai P5AD2-E Deluxe Pentium 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan