Computer blijft hangen zodra hij een IP-adres moet verkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucyrae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Berichten
3
Ik krijg geen verbinding met mijn draadloos internet. pc van mijn man werkt prima
adapters en router ook. het ligt aan de computer, want ook met kabel krijgt hij nog steeds geen verbinding.
Nu is het zo dat ik inmiddels de boel heb geformateerd, opnieuw geinstalleerd en alles werkt todat hij een ip adres dient te krijgen en (zowel via kabel als draadloos) blijft hij daar hangen.
zoals ik al zij schiet mij maar lek: iemand een idee?

:confused::confused::confused: HELP!!

gr
Lucy
 
gebruik xp
wellicht usefull:

voer net chckdsk uit en krijg
waarschuwing: parameter F niet opgegeven chkdsk wordt uitgevoerd in alleen lezen modus

zo dit de oorzaak kunnen zijn van het probleem???
en zo ja

HELP!!? :)
 
Van het draadloos netwerk probleem weet ik niets, maar chkdsk zonder F is alleen checken. Als de /F wordt toegevoegd dan gaat chkdsk ook dingen repareren. Ik kan me niet voorstellen dat het een met het ander te maken heeft.

Als het automatisch verkrijgen van een IP adres niet lukt, zet hem dan eens op een vast IP adres. Ga hierbij eerst aan de kabel en als dat werkt ga dan op het draadloze over

Ron
 
Titel van de vraag aangepast.
"schiet mij maar lek" zegt niets over je probleem.
 
oops sorry

dank je killer, in mijn wanhoop niet logisch nagedacht
inmiddels dsk probs opgelost alleen probleem nog steeds hetzelfde
1 laptop werkt prima
andere niet 2 wireless adapters geprobeerd plus aansluiting direct op modem, dus zonder router en probleem nog hetzelfde....wat zou het kunnen zijn?

:confused::confused::confused:
 
Als het automatisch verkrijgen van een IP adres niet lukt, zet hem dan eens op een vast IP adres. Ga hierbij eerst aan de kabel en als dat werkt ga dan op het draadloze over

Het je dit al geprobeerd?

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan