Computer blijft opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Ik kreeg net een mailtje van iemand waarin ze vraagt of ik een oplossing weet voor het feit dat de computer steeds blijft opstarten in plaats van aflsuiten.
Als ze het afsluit (het vinkje staat gewoon bij 'computer uitschakelen') dan start hij gelijk weer op in plaats van uit te gaan, het betreft hier Windows 98.
(ik heb al gezocht in andere topics maar kan even snel geen duidelijk antwoord vinden)

Wie kan me helpen, alvast bedankt!

Is het gekomen na een nieuwe installatie?
Zo ja ga naar de Windows Update Pagina en haal de servicepacks binnen. Daar zit ook een patch in voor het afsluitprobleem van Win 98. Betreft het geen nieuwe instal, ga dan eens na wat er veranderd is in de zin van nieuwe hardware (videokaart etc) of recent geïnstalleerde software. Mogelijk geeft dat een probleem. Het ophalen van een juiste driver of update voor de software kan dan uitkomst bieden.

Nee, er is niet opnieuw geinstalleerd, maar ik ga eerst nog even snel een mailtje sturen om te vragen of ze wat uitgespookt heeft met de computer, want gisteren (toen was ik daar nog) deed alles nog prima.

Het probleem is reeds opgelost, achteraf gezien was 't simpel, bedankt voor je reactie.

Zijn we natuurlijk wel benieuwd hoe simpel, m.a.w. hoe is het opgelost?

Dat wil je nog geen eens weten, ik kwam daar en besloot zelf eens te kijken wat er aan de hand was, ik doe 'm afsluiten en de computer sluit gewoon keurig af, ik vraag hoe dat nu opeens wel kan, en het verbaasde gezicht weet geen antwoord, ze zal dus wel het verkeerde (toch...) vakje hebben aangeklikt, 't is geen held op de computer...maar nogmaals bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan