Als ik achter mijn computer zit gaat het weleens vanzelf opnieuw opstarten (kan om het uur zijn, maar ook om de dag). Dus ik besloot mijn computer terug te brengen voor reparatie (alternate, www.alternate.nl , daar heb ik het ook gekocht). Mijn werkgeheugen was kapot en dan hebben ze vernieuwd. Dus ik ga er weer achter zitten ben ik World of Warcraft aan het spelen start mijn computer weer opnieuw op. Dus ik breng het weer terug voor reparatie, konden ze niks vinden en daar konden ze gewoon prey 24 uur achter elkaar aan laten staan zonden dat het opnieuw opstart. Dus ze zeiden dat het waarschijnlijk aan mijn randapparatuur
ligt. Ga ik weer met mijn computer spelen (met alleen de muis en het toetsenbord aangesloten) ga het weer na een paar uur opnieuw opstarten.
Ik hoop dat iemand mischiem weet wat het kan zijn en sorry voor mijn taalfouten.
Het ligt niet aan virussen, spyware of zo iets. Het is ook niet alleen bij World of Warcraft. Alles word niet warmer dan 45 graden. Ik heb ook gewoon de laatste drivers (heeft alternate gedaan). Toen mijn computer weg was voor reparatie heb ik tijdelijk met een andere computer gezeten(een zeer langzame). Die heeft ook een keer opnieuw opgestart toen ik van de ene naar de andere site ging.
ligt. Ga ik weer met mijn computer spelen (met alleen de muis en het toetsenbord aangesloten) ga het weer na een paar uur opnieuw opstarten.
Ik hoop dat iemand mischiem weet wat het kan zijn en sorry voor mijn taalfouten.
Het ligt niet aan virussen, spyware of zo iets. Het is ook niet alleen bij World of Warcraft. Alles word niet warmer dan 45 graden. Ik heb ook gewoon de laatste drivers (heeft alternate gedaan). Toen mijn computer weg was voor reparatie heb ik tijdelijk met een andere computer gezeten(een zeer langzame). Die heeft ook een keer opnieuw opgestart toen ik van de ene naar de andere site ging.
Laatst bewerkt: