Computer blijft opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

seth14

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
hallo, ik ben al sinds gister me gek aan het zoeken op het internet naar een oplossing, maar ik kan niets vinden dus ik dacht, ik probeer het hier even.:thumb:

Dit is het probleem:
Gister drukte ik perongeluk ipv afsluiten op slaapstand. Het duurde erg lang voordat de computer eindelijk in slaapstand ging, maar daarna wou hij niet meer aan. Ik heb op het toetsenboard geklikt, muis bewogen en geklikt, daarna heb ik op de powerswitch van de computer geklikt maar er gebeurde niets. Ik had toen het stroom uit en aan gedaan, en de computer weer aangeklikt, hij deed het weer. Ik kreeg een vage melding dat ik moest kiezen tussen setup runnen, of de default settings gebruiken dus ik heb voor default settings gekozen. Er kwam toen te staan "resumming windows" alsof hij uit de slaapstand kwam, terwijl hij van het stroom was geweest?
Toen de computer weer was opgestart stond de datum en de tijd niet meer goed. Maar ik moest weg dus ik had geen tijd om er naar te kijken, dus ik deed afsluiten. Tot mijn grote verbazing ging de pc gewoon weer aan. heb hem hierna nog meerderemalen proberen aftesluiten maar hij wilt niet meer uit. Sinds dien wilt hij dus niet meer uit.
Ik heb al een systeem herstel geprobeerd, maar dit was geen succes.:confused:

Het probleem is dus, wanneer ik hem afsluit blijft hij 2 á 3 seconde uit, en start zichzelf dan weer op.

Dit is misschien wat nuttige informatie:
Vista Ultimate 64bit service pack 1, Intel 2 Quad 9400 2,66ghz, Asus P5QL PRO motherboard, 2x 2gb geheugen, EVGA GTX260.

Recent heb ik alleen registry mechanic geinstalleerd en deze een paar keer het register laten scannen. Mogelijk heeft dit programmatje misschien iets verkeerds gedaan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mvg Gino

Fixed

Het is al gelukt. Omdat de Date en Time waren veranderd, dacht ik dat het wel iets MOEST zijn met het batterijtje op het moederboard. Dus ik heb even dat batterijtje er uit gehaald, paar minuten er uitgelaten en terug in gedaan. Toen heb ik weer voor default BIOS settings gekozen, en nu doet hij het weer prima. Vreemd verhaal. maar goed, hij doet het weer! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan