computer blijft zoeken naar externe harde schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter ETH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ETH

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2007
Hallo,

Ik heb een externe harde aangesloten gehad op mijn computer. Vanaf dit moment gaat mijn computer bij het opstarten zoeken naar die harde schijf (device for massive storage etc.) vervolgens geeft hij een cpu fan error, ik kan dan verder gaan door op F5 te drukken. Ik heb de harde schijf ontkoppeld maar hij blijft zoeken naar deze externe harde schijf en vervolgens blijft de cpu fan error komen...

Hoe kan ik mijn computer niet meer laten zoeken naar deze externe harde schijf?

Alvast bedankt!

Ik heb hier wel even in geprobeerd dit probleem op te lossen maar ik heb er helaas te weinig verstand van om het op te kunnen lossen. Maar het probleem is zich voor gaan doen voordat ik in de bios bezig ben geweest.

Zet toch voor alle zekerheid in de bios alles eens op default settings

Kan ik dit met 1 aanpassing ergens doen? Het terug zetten naar basis bios instellingen? Zo ja waar moet ik dan zijn? Sorrie ik weet hoe ik in de Bios kom (del bij opstarten) en dan houd het grotendeels op....

sluit de HD eens terug aan, daarna verwijderen via "hardware veilig verwijderen" naast je klokje, vermoedelijk heb je'm afgekoppeld toen ie nog actief was.

Hij komt idd naast het klokje te staan als windows is opgestart (terwijl hij niet is gekoppeld). Ik heb hem hier al verwijderd dit werkt ook. Alleen als ik de computer opnieuw opstart probeerd hij toch weer te zoeken naar de harde schijf....

Ik bedenk me net dat ik toen ik hem verwijderde ik hem niet had gekoppeld. Ik ga het straks even proberen als ik thuis ben.

Thnx!

Laatst bewerkt:
Hij komt idd naast het klokje te staan als windows is opgestart (terwijl hij niet is gekoppeld). Ik heb hem hier al verwijderd dit werkt ook. Alleen als ik de computer opnieuw opstart probeerd hij toch weer te zoeken naar de harde schijf....

Ik bedenk me net dat ik toen ik hem verwijderde ik hem niet had gekoppeld. Ik ga het straks even proberen als ik thuis ben.

Thnx!

good luck !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan