computer blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbemens

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2003
Computer valt geregeld (meestal als ik op het internet zit) gewoon stil,het enige wat me dan te doen staat is terug opstarten,zelf als ik op Ctrl+alt+delete druk reageert hij niet.
Ben het wel beu altijd opnieuw dat opstarten.
Soms wel 5-10 keer per dag.
Als iemand me kan vertellen aan wat dit probleem kan liggen of gewoon te veel rommel op de harde schijf, laat dan graag iets weten.

ps.processor 2.66ghz,750 ram geheugen

Antievirus.

Robbemens.
Een goedlopend( blijvend) antievirus programma mag eigenlijk niet ontbreken in dit rijtje. Voorkomen is beter dan genezen! Heb je ook je Firewall aan staan? Groeten L.Slaats.

Probeer eens het programma rambooster. En verwijder inderdaad eens alle cookies en temporary internet files en alles wat in de temp directory staat.

Ik denk niet dat het met Spyware of een virus te maken heeft ,heb norton systemworks 2003 en Ad-aware 6.0 pro ,zonealarm en nog een hoop software .
Kan het eventueel ook niet te maken hebben met een te lichte voeding want de pc word langs vanachter altijd zo warm.

Het kan ook te maken hebben met je display driver

Had ik ook toen ik xp installeerde op pc . Ik heb een packerd bell . toen ik paar minuten online was sloeg de pc uit.
Ik heb de driver ati radeon 7000 op pc gezet en nooit geen problemen meer mee gehad

Misschien dat dit helpt????

Groeten Yves

Geplaatst door robbemens
Kan het eventueel ook niet te maken hebben met een te lichte voeding want de pc word langs vanachter altijd zo warm.
Hoe zwaar is je voeding?
Wat voor temperaturen heb je?

De voeding is 250w,misschien een beetje te weinig voor zo'n zware pc ,is trouwens van de winkel aldi.
De temperatuur is vrij warm,na een paar uur draaien.

Hoe warm is vrij warm? Er waren mensen die de helft van de max. temp. al vrij warm vonden :).

Het kan ook gewoon liggen aan het virtueel geheugen...
ga naar comfiguratiescherm-systeem-geavanceerd-prestaties-instellingen-geavanceerd en wijzig daar het virtueel geheugen. (hoger zetten)
Ciao

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan