Computer boot niet, komt niet verder dan Dell scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mloenkaugm

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Wanneer ik mijn computer wil opstarten, zie ik wel het eerste boot scherm (wat bij een Dell het Dell scherm zou zijn). Wanneer Windows geïnitialiseerd wordt, loopt hij compleet vast. Dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad, de dag ervoor deed hij het perfect.

Ik heb nog niet veel geprobeerd aangezien dit de eerste keer is dat dit gebeurt.

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb op deze computer erg belangrijke bestanden staan voor mijn opleiding.

Probeer je computer eens in veilige modus te zetten.

Lukt dat, zet dan je pc terug naar een tijdstip dat hij het nog wel deed.

Grt

Rens

Daarom ook de wijze raad om van belangrijke gegevens altijd een backup te maken en niet wachten tot de boel vastloopt.

Je kan geloof ik als je opstart f2 duwen of f8 en dan krijg je een scherm te zien waar je nog eens op f8 moet duwen.
Dan krijg je een groot keuze menu zoals Scannen naar problemen. En opstartherstel enz.
Probeer dat eens te doen en te kijken welke van de opties voor jou kunnen helpen.
Als dit allemaal niet helpt zou ik gewoon alt+f11 doen bij mij kun je hem dan terugzetten naar de fabrieksinstellingen dat werkt voor mij altijd. :) Veel suc 6 ermee
Gr Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan