Na aankoop van zelf samengestelde MP ultimate gaming I7 kwam er een videokaart bij. Nou had ik na 3 weken van aankoop opeens last van beeld crash . De ene keer kreeg ik zwart beeld met witte streepjes. de ander keer grijs , of grijs met blauw, en nu laatste tijd vaak zwart beeld met tikkend geluid.
Ik ben naar de winkel geweest met mijn garantie en ze hebben een stress test laten doen op al me hardware en uit de test blijk er niks mis te zijn. Hierdoor wil de winkel mij geen toepassingen verrichten op het voortblijvend probleem. Ik ga nu al 2 jaar lang in en uit die winkel ben al zo'n 14 keer geweest. Ze zeggen telkens dat het software matig ligt dat probleem. Snap er geen snars van hoe ze daarbij komen. Ik krijg geen software error, eerst moest het aan de drivers liggen, toen aan de windows zelf, en toen van dat ik programma's erop heb geinstalleerd wat instabiel is met de drivers, de meeste bizarre domste excuses kwamen naar voren en elke keer werd ik voor de domme gehouden terwijl ik ook wel wat verstand heb van computers en dit is toch echt niet software matig?
Enkele personen van een mIRC channel hebben mij verteld , iemand die verstand had van videokaarten , dat ik waarschijnlijk te weinig voeding heb aan watt. Ik heb 600 watt aan voeding en hij zei dat ik 750 watt voeding nodig heb.
Het gaat om een HD radeon 6800 series. Zou iemand misschien hier wat kennis over hebben? dat het aan de voeding zou kunnen liggen?
Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz 28 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Motherboard
MSI Z77A-G43 (MS-7758) (SOCKET 0) 28 °C
Graphics
SAMSUNG (1280x768@60Hz)
1024MB ATI AMD Radeon HD 6800 Series (Sapphire/PCPartner) 36 °C
Storage
111GB Samsung SSD 840 Series ATA Device (SSD) 23 °C
0B SAMSUNG HD204UI ATA Device (SATA)
Optical Drives
DTSOFT Virtual CdRom Device
HL-DT-ST DVDRAM GH22NS70 ATA Device
Audio
Realtek High Definition Audio
Ik ben naar de winkel geweest met mijn garantie en ze hebben een stress test laten doen op al me hardware en uit de test blijk er niks mis te zijn. Hierdoor wil de winkel mij geen toepassingen verrichten op het voortblijvend probleem. Ik ga nu al 2 jaar lang in en uit die winkel ben al zo'n 14 keer geweest. Ze zeggen telkens dat het software matig ligt dat probleem. Snap er geen snars van hoe ze daarbij komen. Ik krijg geen software error, eerst moest het aan de drivers liggen, toen aan de windows zelf, en toen van dat ik programma's erop heb geinstalleerd wat instabiel is met de drivers, de meeste bizarre domste excuses kwamen naar voren en elke keer werd ik voor de domme gehouden terwijl ik ook wel wat verstand heb van computers en dit is toch echt niet software matig?
Enkele personen van een mIRC channel hebben mij verteld , iemand die verstand had van videokaarten , dat ik waarschijnlijk te weinig voeding heb aan watt. Ik heb 600 watt aan voeding en hij zei dat ik 750 watt voeding nodig heb.
Het gaat om een HD radeon 6800 series. Zou iemand misschien hier wat kennis over hebben? dat het aan de voeding zou kunnen liggen?
Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz 28 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Motherboard
MSI Z77A-G43 (MS-7758) (SOCKET 0) 28 °C
Graphics
SAMSUNG (1280x768@60Hz)
1024MB ATI AMD Radeon HD 6800 Series (Sapphire/PCPartner) 36 °C
Storage
111GB Samsung SSD 840 Series ATA Device (SSD) 23 °C
0B SAMSUNG HD204UI ATA Device (SATA)
Optical Drives
DTSOFT Virtual CdRom Device
HL-DT-ST DVDRAM GH22NS70 ATA Device
Audio