Computer crasht bij nieuwe Videocard

• Onderwerp starter Onderwerp starter acci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Hallo
ik heb zo een parketbell pc met 32mb video kaart
en dat is niet genoeg voor cs:s dus heb ik mijn geforce fx5200 in mij parcked bell gedaan en nu crasht mijn pc als ik sommigen dingen open doe (valt uit)

Nivedia tnt2 64model (32mb) AGP
Nivedia Geforcefx5200 (128mb) PCI

Drivers zijn uptodate bios staat op pci als ik geforce erin doe alles is goed ingesteld (denk ik) (ik had ook eerst de driver van tnt2 verwijderd en het device en toen drivers van geforce en toen alles erin gedaan)

Dit heeft duidelijk iets met de voeding te maken. Hoeveel Watt heeft de voeding?

350watt en er zitten twee gaten waar je voeding in doet ''man'' en ''vrouw'' mijne zit nu in de vrouw gat maar ik kan daar boven ook 1ntje doen maar ik weet niet of dat nodig is om die 350watt te p[akken of wat dan ook

ik probeerde ook voeding van mij andere pc erin te doen maar die was te groot:p

Laatst bewerkt door een moderator:
350watt en er zitten twee gaten waar je voeding in doet ''man'' en ''vrouw'' mijne zit nu in de vrouw gat maar ik kan daar boven ook 1ntje doen maar ik weet niet of dat nodig is om die 350watt te p[akken of wat dan ook

Wat bedoel je hier nu precies? Waar zitten die twee "gaten" die je aangeeft?

picture.php
dit is wat ik er mee bedoel dit deze lijk trouwens hartstike veel op die van mij

ook qtec maar 50 wat meer

1 van die "gaten" aansluiten op het stopkontakt is genoeg:)

Het zou inderdaad een voedings-probleem kunnen zijn, Qtec voedingen zijn ongeveer de slechtste die er zijn, samen met Sweex en Trust

o

oke ik zal ff kijken naar een nieuwe voeding kijken of het dan opgelost is

Behalve de voeding zou het ook kunnen dat er een component te warm wordt.
Het zou kunnen dat je nieuwe kaart te weinig koeling krijgt of dat het in je kast nu te vol is om eea goed af te koelen. Als reactie laat je moederbord dan het systeem uit vallen.

Heb je het probleem ook als je de kast openlaat, met de zijpanelen er af?

Ik hoop in elk geval dat het probleem snel wordt opgelost.

oke bedankt ik zal er ff naarkijken

ik begrijp het eigen lijk niet in die andere pc zat 1 vetilator (cpu cooler en voor de rest niks 3 hardeschijven 2 cd/dvd's deze video kaart sound card netwerk en zo en alsnog deed hij het gewoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan