De laatste tijd crasht mijn pc af en toe! (Blauw scherm,met: Er is een probleem gevonden, windows wordt afgesloten om schade te voorkomen irql-not-less-or-equal. Vervolgens een heel verhaal over installatie van soft- en hardware en stopfout en op het eind technische info:
***stop: 0x0000000a (0x00000012, 0x00000002, 0x00000000, 0x804e20f8)
Nu zei iemand al, dat komt doordat je niet genoeg schijfruimte hebt. Nu heb ik even gekeken en dat is nog 10,3 gb. Lijkt me toch genoeg!? Een ander zegt dat het aan mijn videocard ligt en weer iemand zegt dat ik gewoon windows opnieuw moet installeren.
Weet iemand wat er nu aan de hand is en hoe ik dit moet oplossen
Oh en nog iets, soms valt de pc plotseling helemaal uit als mijn zoontje spelletjes via internet speelt. Ik heb zelf het idee dat hij overhit raakt en het daarom doet (niet echt ergens op gebaseerd). Iemand een idee of dit het is en hoe ik dit kan oplossen?
Oh ja ik heb een laptop en windows xp, home edition.
Alvast bedankt!
***stop: 0x0000000a (0x00000012, 0x00000002, 0x00000000, 0x804e20f8)
Nu zei iemand al, dat komt doordat je niet genoeg schijfruimte hebt. Nu heb ik even gekeken en dat is nog 10,3 gb. Lijkt me toch genoeg!? Een ander zegt dat het aan mijn videocard ligt en weer iemand zegt dat ik gewoon windows opnieuw moet installeren.
Weet iemand wat er nu aan de hand is en hoe ik dit moet oplossen
Oh en nog iets, soms valt de pc plotseling helemaal uit als mijn zoontje spelletjes via internet speelt. Ik heb zelf het idee dat hij overhit raakt en het daarom doet (niet echt ergens op gebaseerd). Iemand een idee of dit het is en hoe ik dit kan oplossen?
Oh ja ik heb een laptop en windows xp, home edition.
Alvast bedankt!