Mijn computer crasht telkens. Geen blauw scherm, geen nieuwe opstart, alles bevriest gewoon.
Ik heb al geprobeert na te vragen bij een forum waar ik vaker kom en zij hebben mij geholpen bij het opsporen van een ander probleem
. die mijn drwtsn logs aangaven. Ik heb een programma dat khost.exe heette verwijderd plus alle registriekeys (toch??) die erbij hoorden, evenals een berg spyware die mijn adaware en spybot S&D niet vonden. Mijn computer blijft echter crashen en nu produceert mijn computer ook helemaal geen logs meer die problemen aangeven, voor zover ik weet. Ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken.
Ik heb geen idee wat het probleem veroorzaakt. Hardware of software. Ik vroeg me af jullie mij tips konden geven om de situatie op te lossen.
Ik heb al geprobeert na te vragen bij een forum waar ik vaker kom en zij hebben mij geholpen bij het opsporen van een ander probleem

Ik heb geen idee wat het probleem veroorzaakt. Hardware of software. Ik vroeg me af jullie mij tips konden geven om de situatie op te lossen.