computer crasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

belial666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2004
Mijn computer crasht telkens. Geen blauw scherm, geen nieuwe opstart, alles bevriest gewoon.

Ik heb al geprobeert na te vragen bij een forum waar ik vaker kom en zij hebben mij geholpen bij het opsporen van een ander probleem :( . die mijn drwtsn logs aangaven. Ik heb een programma dat khost.exe heette verwijderd plus alle registriekeys (toch??) die erbij hoorden, evenals een berg spyware die mijn adaware en spybot S&D niet vonden. Mijn computer blijft echter crashen en nu produceert mijn computer ook helemaal geen logs meer die problemen aangeven, voor zover ik weet. Ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken.

Ik heb geen idee wat het probleem veroorzaakt. Hardware of software. Ik vroeg me af jullie mij tips konden geven om de situatie op te lossen.

Wat het probleem exact veroorzaakt is moeilijk te zeggen, maar plaats eerst maar ff een hijack log hier, als je veel last van spyware had is daar m,isschien nog wat van achter gebleven.

Hijack this 1.98 kan je hier downloaden, plaats vervolgens je log hier . Lees ook even de eerste post goed door in dit topic !

Mocht dit niets opleveren, post dat dan weer in dit topic, dan gaan we verder zoeken.....

Welke Windowsversie gebruik je (deze vraag zal naar de desbetreffende sectie worden verplaatst).

Helaas, ik ben doorverwezen en geholpen met spyware op mijn computer. Dit leek even te helpen omdat het langer duurde voordat mijn computer crashte maar ik hoor van mn familie dat hij nu nog steeds crasht.

Ik heb ondertussen nogmaals de instructies opgevolgd die mij werden gegeven om mn problemen te verhelpen zonder betere resultaten. Misschien een ander probleem??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan