Computer Crasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

akad9

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Hallo beste mensen,

Voor het eerst wou ik even zeggen; ik wist niet precies in welk topic dit moest.

Mijn vraag:

Elke keer als ik een programma open zoals msn, firefox, windows media player enzovoort, crasht een programma na paar minuten.
Ik weet niet wat het is, misschien is er een programma dat elk ander programma irriteert of iets. Ik krijg errors of crashreporter van firefox heel irritant. er staat dat het programma niet reageert, en valt dan uit.

Ik heb namelijk Windows vista.

Weet iemand iets?

Bedankt.

Ik zou de PC eens openschroeven en kijken of alles eens schoongemaakt moet worden. Het klinkt als een warmte probleem.

Mijn tip: zet er windows 7 op. veel beter en sneller :)

Als ik 7 erop zet dan crasht mijn computer helemaal, heb ik al eerder gehad.

Ik zou de PC eens openschroeven en kijken of alles eens schoongemaakt moet worden. Het klinkt als een warmte probleem.

Ik heb trouwens een laptop, maar ik bedoel eigenlijk met de programma's; ze blijven reageren, soms lang, soms kort en soms helemaal niet. Dus ik kan wel paar keer met mijn vrienden chatten op msn, en als er 1 iemand weer praat gaat het programma onverwachts niet reageren. Zelfde heb ik met firefox; ik site's bezoeken maar als ik weer bijvoorbeeld naar een site ga, valt die onverwachts uit.
Of ik denk dat ik problemen heb met de .exe bestanden. Voor de rest werkt alles prima.

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.

Zou ik even de specs van je laptop mogen weten?

mvg,

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.

Zou ik even de specs van je laptop mogen weten?

mvg,

WV Home premium
SP 2

Fabriekant: eMachines
Model: eMachines
Classificatie: 3,5 Windows Prestatie-index
Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @2.10GHz
Geheugen RAM: 4,00 GB
Type Computer 32-bits besturingssysteem

Hallo,

Ik zat eerst te denken aan je RAM maar je hebt 4g dus daar kan het niet aan liggen.
Als het alleen bij die programma's is zit ik te denken aan een bug. meestal is er dan iets fout gegaan bij het programmeren. installeer msn even opnieuw en gebruik even internet explorer. Als de laptop dan nog crasht moet je het even zeggen.

Hallo,

Ik zat eerst te denken aan je RAM maar je hebt 4g dus daar kan het niet aan liggen.
Als het alleen bij die programma's is zit ik te denken aan een bug. meestal is er dan iets fout gegaan bij het programmeren. installeer msn even opnieuw en gebruik even internet explorer. Als de laptop dan nog crasht moet je het even zeggen.

Ik heb msn al om heel veel manieren verwijdert, zelfs uit register alles. En internet explorer valt ook uit. Ik heb zelfs Registry Easy gedownload dat me register schoonmaakt en repareert, dus ook alle programma's. Maar elk programma valt nogsteeds uit.

Probeer even een debugger. ik weet niet zeker of de oorzaak hier ligt.
Een debugger heeft wel gevolgen-->lees wiki.
Hier heb je een debugger: hier
Dit is een 32bits versie. ik weet niet welke bit jij hebt 32 of 64.
Nogmaals: ik weet niet of het probleem hier ligt.

Probeer even een debugger. ik weet niet zeker of de oorzaak hier ligt.
Een debugger heeft wel gevolgen-->lees wiki.
Hier heb je een debugger: hier
Dit is een 32bits versie. ik weet niet welke bit jij hebt 32 of 64.
Nogmaals: ik weet niet of het probleem hier ligt.

hoe werkt dit programma precies, ik moet zeker messenger selecteren. en dan zie ik allemaal codes/scripts enzo.
wat moet ik verder doen?

Kan je niks met die codes doen, staat er geen active knopje bij.
Ik heb geen verstand van dit probleem en heb net alles van wiki:o

ja ik kan ze bewerken, maar ik weet de goede waarde niet. er staat bijvoorbeeld 005521 ofso in het rood.
voor de rest zie ik allemaal knoppen. Ik heb dit programma nog nooit gezien haha

Sorry maar dan kan ik je niet helpen:confused:
Ik hoop voor je dat iemand anders de oplossing weet.

Hallo

Behalve de tip om de p.c. eens stofvrij te maken (reeds eerder gegeven).

Zou ik persoonlijk ook eens het geheugen testen met b.v.b. "memtest" of ander geheugentest prg.

Indien niets gevonden , de harddisk eens testen d.m.v. tool harddiskfabrikant.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan