Computer crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleutelmen

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo
wanneer ik aan het programeren ben of andere dingen aan het doen ben op de computer
niet gamen dan loopt de muis in ineens vast en gaat het hardeschijf lampje continu rood branden
ik moet dan eerst mijn computer weer helemaal herstarten voordat alles weer doet
ik denk zelf dat het aan mijn voeding ligt

specs

moederbord: foxconn g31mx
geheugen: 4gb
processor: quad core 2,4 ghz
voeding 350: watt
videokaart: geforce 9800 gt
harde schijf : ssd crucial 120 gb

Uw voeding is wel erg licht, 350 watt is tegenwoordig niets meer. En bij de specificaties van uw grafische kaart staat een minimum wattage van 400 wat (link naar de pagina) dus ik denk dat je inderdaad je probleem hebt gevonden :thumb:

Niet bij gamen? Dat wijst niet duidelijk in die richting.
Hoe groot was de harde schijf en hoeveel vrije ruimte staat er op?
Kijk eens bij Updates, of er daar iets gemeld wordt over mislukte updates of dat u ziet dat de zelfde worden gedownload. Raadpleeg vervolgens de logboeken van Windows en zoek naar fouten rond de tijd dat de computer vastliep. U zou een andere schijf kunnen proberen met een Windows installatie en de programma's die u gebruikt. Ik heb trouwens geen 8 én geen ssd, dus dat was het wel voor mij.

Hoi,

Misschien even merk voeding melden en wat bedoel je met deze: niet gamen dan loopt de muis in ineens vast : type fout of doet hij met gamen niet vastlopen

Kun je iets specifieker zijn.
1) Ik neem aan dat je bedoelt dat je klacht op treedt, ook zonder dat je gamed. Of bedoel je dat hij tijdens het gamen niet vast loopt.
2) Hoe lang heeft je computer met deze configuratie wel goed gedraaid? Waarom denk je zelf dat het je voeding is?
3)
loopt de muis in ineens vast en gaat het hardeschijf lampje continu rood branden
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je computer "freezed" en dat je ook met toetsencombinaties niets meer kunt doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan