Computer defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Gisteravond ben ik in slaap gevallen met de computer aan. Gelukkig werd ik rond een uur of 5 wakker en heb ik de pc uitgezet. Vanmorgen deed ik de pc weer aan en ging even naar beneden en toen ik boven kwam was de pc uit en ging de tv ook niet meer aan. Bij sommige dingen was de stroom uitgevallen. Uiteindelijk heeft Eneco de stroom weer aan de praat gekregen, maar alles behalve de pc ging aan. Beelscherm kreeg ik wel een signaal. Weet iemand wat er aan de hand is, of het ernstig is, of het te repareren is (en of het duur is) en of mijn gegevens er nog op staan? Ik ben erg ongerust hierover omdat ik momenteel niet veel geld kan missen en me pc toch wel heel erg goed kan gebruiken.

Als je het mij vraagt, moet ik je helaas teleurstellen.
Ik denk dat er iets is door gebrand.
Als het een oude pc is zou dat goed kunnen...
Misschien kan je de kast even opmaken en kijken of er iets anders aan is? Of dat het branderig ruikt? Of kijk even achter je computer, misschien een draadje los:D

Succes ermee.
mvg,
pc

Het ruikt inderdaad best branderig. Is nu me hele pc naar de *****?:shocked:

probeer het is met een andere voeding.. kan zijn dat je voeding een slag heeft gekregen
en dat niet meer aan kon

als dan weer je stroom eraf knalt dan kun je beter beginnen met een nieuwe pc
en je hardeschijf te behouden wellicht ka nje hem in een andere pc plaatsen en dan alles backuppen

Een andere voeding heb ik niet en zou ook echt niet weten hoe ik dat moet doen eerlijk gezegd.

Wat total recall zegt misschien een voeding, probeer te achterhalen welk voorwerp het is en vervang het. Misschien ken je een kenner in je omgeving? Die zou zo zien wat er is.
En anders, tja. Inderdaad je hardeschijf eruit halen en dan toch een nieuwe pc kopen:confused:

Hij staat nu bij een man die ons vaker geholpen heeft en er echt heel erg veel van weet. Hij zou vanavond kijken wat er mis is en hem morgenochtend brengen en het ons vertellen. Hoop dat dit geintje me niet teveel gaat kosten. Nieuwe computer kan ik voorlopig ff niet betalen namelijk.

Ik duim voor je. Ik denk dat het niet te ernstig is. Voortaan misschien zorgen dat je pc toch wat koeler staat? Of een betere koeler kopen.
Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan