Computer doet bijna niks meer :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn computer. Ik heb hem pas opnieuw geinstalleerd en sindsdien zit hij onder de virussen. Ik heb hem daarna nog is geformateerd met de hoop dat het de virussen zou wissen, maar dat was niet het geval. Ze willen gewoon niet weg!

1.tmp, bot[1].txt en zulk soort dingen loopt hij de heletijd om te zijken msc.exe ofzo en vraagt verbinding te maken met mijn computer. Ik weiger steeds met norman antivirus maar het probleem is dat ik niet meer op internet kan en dat mun pc om de zoveel minuten geheel vastloopt en freezed.

Nu vroeg ik mij af of er een enige oplossing is om dit te voorkomen en alles weer terug naar normaal te zetten. Ik heb al het één en ander gehoord over een nieuwe hdd kopen of nieuw moederbord. Ik weet niet wat ik nu moet doen, heeft er iemand een oplossing voor mij?

Alvast bedankt,
Groeten Rowan.

Internet er af halen en/of veilige modus scannen met malwarebytes+superantispyware.

En denk eens aan een andere antivirus:rolleyes:

maar kan je wel gewoon scannen en zo?

Schakel windows firewall ook even in al heb je dit nog niet in configuratiescherm>Systeem en beveiliging;)

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Hoe heb je opnieuw geinstalleerd??

Toch niet vanuit Windows zelf hoop ik?
Opgestart vanaf de Windows cd? En je schijf geformatteerd?
Want alleen op die manier ben je alle troep kwijt, anders niet

ja zelf heb ook nog nooit van zon virus gehoord dat het formatteren niet eens helpt?

uhm ik kan gewoon scannen ja, ik heb momenteel nod32 erop gegooit, ik heb gescant en wat virussen verweiderd met norman, nod32 en malwarebytes. Ik krijg nu geen virus meldingen meer en kan weer mun spel (cod4) opstarten enzo. Nu heb ik nog het probleem dat ik niet op internet kan :(

(ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd via bios, format)

Ik vroeg mij af of ik niks verkeerd ingesteld heb in mun internet

internet.png

Link voor afbeelding

RE: Mijn pc is aangesloten op mijn router, waar onder andere deze laptop waar ik nu op zit gebruik van maakt (wireless).

RE: Ik scan op dit moment zonder internet.

Als je nod32 heb haal dan norman er af 2 antivirussen kunnen problemen veroorzaken.

Groetjes!

Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar heb je na de nieuwe installatie alle hardware drivers ook opnieuw geinstalleerd?

Ja dat was van mijn vorrige post, waar jij mij mee geholpen hebt.. ik heb nu net 5 min geleden mun driver opnieuw willen installeren en had hem eraf gegooit en wilde hem opnieuw installeren en zegt die dat hij er al opstaat.. nu ben ik het helemaal zat het liefst ******* ik hem uit het raam :S

Als je dit niet heb gedaan ga naar apparaatbeheer en kijk of er geen uitroepttekens bij staan:

Rechtermuisknop deze computer >Eigenschappen>Hardware>Apparaatbeheer

Kun je in veilige modus opstarten en alle netwerkkaart drivers uit apparaatbeheer verwijderen?

Heb je die WinSockFix nog geprobeerd uit mijn vorige post?

ik kan mijn internet drivers niet meer herinstalleren omdat ik hem had verweiderd en nu zegt hij dat er al 1 opstaat :/ winsox zouk ook ff probere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan