computer doet heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
ik heb een vraagje met betrekking tot mijn muis. ik heb met mijn pc eigenlijk nooit echt problemen gehad maar sinds kort doet hij nogal raar. zo hoor ik na het opstarten van windows steeds een piepje dat vanuit de computer komt, waarna de muis niet meer verder beweegt. even later gaat hij dan wel weer verder maar daarna blijft hij ook weer hangen. ik heb windows al opnieuw geinstalleerd maar dan is het nog steeds. weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?

dan is er nog iets wat ik niet helemaal begrijp, als ik mijn computer opnieuw installeer komt er ook geen geluid meer uit mijn boxen, ik heb zelfs niet eens een knopje voor de volumeregeling. ik moet dan eerst allerlei drivers instaleren voordat dat weer normaal is. maar dat was in het begin niet, toen werkte alles gewoon perfect als ik een nieuwe instalatie van diezelfde windows versie had gedaan. ook gaan allerlei balkjes, zoals bijvoorbeeld de adresbalk in internetexplorer steeds vanzelf open en dicht, heel snel achter elkaar. dus dan zie ik zeg maar wat je ziet als je op dat pijltje drukt rechts van de adresbalk maar dan gaat dat automatisch en heel snel achter elkaar.

kan iemand mij met deze vervelende problemen helpen AJB??

alvast bedankt.

Wat betrefd de drivers voor je geluid dat is normaal dat je deze moet installeren.
Wat je verdere problemen, heb je al een ander toetsenbord en muis geprobeerd want het kan zijn dat die problemen geven.

SJJ zei:
Wat betrefd de drivers voor je geluid dat is normaal dat je deze moet installeren.
Wat je verdere problemen, heb je al een ander toetsenbord en muis geprobeerd want het kan zijn dat die problemen geven.

nee andere muizen doen ook hetzelfde. maar met die drivers, hoe kan het dan dat ik die in het begin niet hoefde te instaleren en nu wel? dat snap ik niet. en ik weet ook niet welke drivers ik voor welke apparaten moet downloaden

wat voor piepje hoor is dit geen foutcode toevallig.
En wat drivers betreft je zult toch altijd je drivers voor je moederbord moeten installeren en als daar toevallig een geluidskaart onboard zit bij jou dan staat die daar bij op.

SJJ zei:
wat voor piepje hoor is dit geen foutcode toevallig.
En wat drivers betreft je zult toch altijd je drivers voor je moederbord moeten installeren en als daar toevallig een geluidskaart onboard zit bij jou dan staat die daar bij op.

maar hoe weet ik welke drivers ik voor mij moederbord moet instaleren dan?

Wat voor merk en type moederbord is het, of wat voor type en merk pc
Drivers kun je ook downloaden bij de fabrikant van je moederbord

is er niet een programma waarmee je kunt zien voor welke hardware je je drivers moet updaten en waar je die dan kunt vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan