Computer doet het niet door nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzomerdijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Mijn videokaart was kapot en deze moest vervangen worden, ik heb dit laten doen: Omdat ik nog garantie heb.

Mijn computer wou wel aan gaan, maar 5 seconden later ging hij weer uit. 2 seconden later gaat hij weer aan en dan begint het weer bij het begin en hij blijft het herhalen.

Ik keek ook in de doos van de videokaart en ik zag tot mijn verbazing dat de cd's niet gebruikt waren, want er zat geen kreukje of wat dan ook op die papieren hoesjes.

Ik had eerst de HD4870 512MB van club3d en heb deze laten vervangen door een HD5770 512MB van asus.

Kan iemand mij helpen, want ik kom er niet uit en als ik hem weer opstuur kost het me 3 weken tijd totdat ik hem weer terug heb. Ik heb hem namelijk nodig want ik heb binnenkort examens.

Mvg,

Ruben

PS toen ik hem kreeg zat de koeler van de cpu ook los, hiervan waren de pinnentjes afgebroken. Ik heb hem er nog half kunnen inklikken en heb de overige delen met een stukje tape vastgemaakt. Er zit ook een klein stukje tape op de videokaart, omdat hij toch ergens aan vast moet zitten(dit is alleen op de zijkant)

Haal de drivers van de Videokaart eraf.
En zet de nieuwe erop.

En wat met de koeler.?Met tape vastgemaakt?
En denk jij dat dat helpt?
Die wordt heet,UIT. koud,aan,Heet ,uit.
Zorg dat dat goed is.

Laatst bewerkt:
toen ik hem kreeg zat de koeler van de cpu ook los, hiervan waren de pinnentjes afgebroken. Ik heb hem er nog half kunnen inklikken en heb de overige delen met een stukje tape vastgemaakt. Er zit ook een klein stukje tape op de videokaart, omdat hij toch ergens aan vast moet zitten(dit is alleen op de zijkant)

Dat kan dus niet en is vragen op oververhitting en dus problemen!!!!

En, wat voor voeding heb je, merk en wattage?

Goedenavond,

Ik zou inderdaad maar even uitkijken met de koeler en welke pennetjes zijn afgebroken en zou maandag toch maar even contact met de leverancier opnemen dit lijkt mij niet de de goede gang van zaken en zeker dit melden i.v.m. je garantie

Ik heb hem 2 maanden geleden gestuurd, was het moederbord kapot. Vervangen. Ik had ze toendertijd al aangegeven dat die videokaart het ook niet helemaal 100 deed. Computer weer thuis. Videokaart kapot, kan mn pc niet opstarten. Die lui opgebeld, heb ze alle hoeken van de kamer laten zien. Computer nu weer terug, weer iets wat ik niet weet.

Ik heb de neiging om een brandbom in het pand van dat bedrijf genaamd: 4Launch

Een bedrijf kan je het niet noemen, want ze hebben de slechste service die ik ooit heb meegemaakt. *KNIP*

PS de koelelementen zitten gewoon goed aangesloten via de koelpasta.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Over het algemeen helpt het niet om gelijk alle hoeken te laten zien bij een probleem (behalve in een volle winkel misschien) dacht dat 4launch toch wel een goede zaak was of is heb er nog geen problemen mee gehad .
Maar als je zo door draait vergooi je zeker je garantie heb ik z'n idee ik zou ze toch maar de kans geven om dit op en nette manier te laten repareren.
Maar intussen werkt hij wel?

Nee, als jij in mijn positie stond dan zou je wel snappen waarom ik zo zou reageren.
Computer doet het niet. Ik ga binnenkort gewoon naar norrod toe en waarom zou ik mijn garantie vergooien. Dat is wel de grootste *KNIP* dat ik ooit heb gehoord.

Je mag dan wel gefrustreerd zijn en boos op het bedrijf, maar schelden is nog steeds niet toegestaan op Helpmij.nl, daarom enkele berichten aangepast.

Crash: *KNIP* is geen scheldwoord, tenminste voor mij niet. Als ik zeg dat is *KNIP*: Dan bedoel ik daar klopt niks van

Modag: Nee, heb geen beeld. Helemaal niks.

Hoi,

Nou weet ik niet of het niet klopt van dat garantie verhaal maar dat zullen we maar in het midden laten.
Kun je ook niet in veilige modus de pc opstarten?
En start hij op tot het windows logo?

Ik snap gerust wat je ermee wil zeggen, maar het forum censureert niet voor niets een gedeelte.

Hij start op, 5 seconden blijft die aan. Gaat die uit. 2 seconden later gaat ie weer aan en zo blijft dit zich herhalen. Ik krijg totaal geen beeld of wat dan ook.

Hoi,

Het is me niet duidelijk neem aan dat ze hem daar getest hebben dus zou je haast denken dat tijdens vervoer iets los is komen zitten heb je al eens alle stekkers even aan gedrukt.
Zit zomaar even mee te denken hoor maar dat je cpu koeler los is gekomen is al geen goed teken misschien tijdens vervoer gevallen?

Mijn videokaart was kapot en deze moest vervangen worden, ik heb dit laten doen: Omdat ik nog garantie heb.

Mijn computer wou wel aan gaan, maar 5 seconden later ging hij weer uit. 2 seconden later gaat hij weer aan en dan begint het weer bij het begin en hij blijft het herhalen.

Ik keek ook in de doos van de videokaart en ik zag tot mijn verbazing dat de cd's niet gebruikt waren, want er zat geen kreukje of wat dan ook op die papieren hoesjes.

Ik had eerst de HD4870 512MB van club3d en heb deze laten vervangen door een HD5770 512MB van asus.

Kan iemand mij helpen, want ik kom er niet uit en als ik hem weer opstuur kost het me 3 weken tijd totdat ik hem weer terug heb. Ik heb hem namelijk nodig want ik heb binnenkort examens.

Mvg,

Ruben

PS toen ik hem kreeg zat de koeler van de cpu ook los, hiervan waren de pinnentjes afgebroken. Ik heb hem er nog half kunnen inklikken en heb de overige delen met een stukje tape vastgemaakt. Er zit ook een klein stukje tape op de videokaart, omdat hij toch ergens aan vast moet zitten(dit is alleen op de zijkant)

Kun je hier een foto van laten zien?
Van de beide koelers.?

Computer doet het, door vervoer is de koeler eruit gebroken en tegen mijn geheugenkaarten aanbeland. Waarvan 1 geheugenkaart verbogen is, deze werkt dus niet meer. Maar de koeler heb ik met tape bevestigt. Maar op dit moment valt mijn computer na ongeveer 1 minuut uit. Is dit een soort beveiling voor de cpu als deze te warm word of wat dan ook?

Dat komt inderdaad door de warmte. Koelers vastmaken met tape kan echt gewoon niet!
Laat je de pc steeds weer draaien zo, dan mol je gegarandeerd ook je processor.

Ja ik heb het ook maar twee keer geprobeerd, want dit vermoeden had ik al. Kan ik de schuld verhalen op een bedrijf als er dingen kapot zijn gegaan tijdens het vervoer? Ik wil namelijk een nieuwe cpu-koeler en één nieuwe 2gb geheugenkaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan