Computer doet niks meer na bijplaatsen geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb een zeer groot probleem. Ik was bezig met het inzetten van nieuw geheugen. Toen ik de computer weer aan wou zetten deed de computer namelijk niks meer. Hij krijgt wel voeding, maar zodra ik de computer aan zet blijft het scherm zwart en begint de computer te piepen. Dit duurt eventjes en dan stopt hij met piepen. Kan het soms wezen dat ik iets heb beschadigd? Ook toen ik het nieuwe geheugen er weer uithaalde bleef ik het probleem houden. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Geplaatst door ikbenjamin
Ook toen ik het nieuwe geheugen er weer uithaalde bleef ik het probleem houden.

Bedoel je dat je het oude geheugen er weer in hebt gezet?

'k Zou eerst controleren of alles (het geheugen, de connectoren, de kaarten) goed vast zit.

Ik had het oude geheugen er steeds in zitten. Toen ik dus dat nieuwe geheugen er in zette ging het volgens mij niet goed en toen haalde ik het er weer uit en toen deed hij nog steeds niks. Kan het soms ook iets anders zijn. Het beeld blijft zwart en ik hoor van alles piepen. Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Het was de videokaart die los zat... Het probleem was dus al weer snel opgelost. Ik meende dat hij vast zat maar toen ik nog een keer goed drukte zei die klik. En toen was het probleem al weer verholpen. Toch bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

No problemo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan