Computer doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodi

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Ik heb een p4 3.2 ghz staan en wanneer je hem aan doet gaan de fans draaien en hoor je een lange beep. Dan houden de fans weer op met draaien, waarna ze wéér gaan draaien en 3 korte beeps geven, dan blijven de fans zacht draaien en gebeurt er niks.
Kheb al naar een beep schema gekeken maar kan er niet echt wijs uit worden.

Het is een Asus P5SD1 EM2/S moederbord.

Dit zal een geheugen probleem zijn,haal de bakjes er eens uit schoonblazen en weer terug zetten!

Hallo

Terwijl deze toch open is en stofvrij :

Visuele controle v/d elco's 1000µF/6V rondom de c.p.u. , indien defekt , zijn deze meestal bol , of lekken elektroliet .

Peter

En wat zijn dat? ik heb echt geen flauw idee waar ik dan naar zou moeten kijken, geheugen is stofvrij en zitten er weer in (ook met 1 geprobeerd) geen resultaat.

oke, nou er zijn geen lekke of bolle "batterijtjes"te vinden dus ik denk niet dat het daar aan ligt...

Ook heb ik het geheugen stuk voor stuk getest, andere videokaart erin gezet, andere voeding, processor opnieuw erin gezet (stofvrij gemaakt) maar nog geen resultaat. Kan het iets zijn met jumpers ofzo?

Hmm, foutje van mij, er was simpelweg alleen maar een cmos wrong setting, na de default settings te laden doet hij het weer:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan