Computer doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb een vraag van iemand die ik hier even plaats en waar ik de oplossing zo ook niet van weet:

Sinds een aantal dagen werkt de pc niet meer. eerst ging hij niet meer aan. ik dacht aan de voeding, nu is er een nieuwe ingekomen, maar dit blijkt niet het probleem te zijn.

Vandaag hebben ze de pc weer geprobeerd, nu ging de koeler van de processor even draaien aantal seconden en daarna was het weer gebeurd, deed de pc niks meer.

Wat kan hier de oorzaak van zijn? iemand van jullie een idee?
alvast bedankt

Hoi,

Ik weet ook zo even niet de oplossing maar wat ik dan meestal doe haal alles uit de kast en start zo kaal mogelijk de pc op .werkt hij dn wel dan steeds iets er bij aansluiten.

Modag

Als er apparaten aangesloten zijn (zoals: hdd, dvd-rom, dvdbrander) werkt de pc niet,
als deze losgekoppelt zijn, doet de pc het wel, maar valt daarna ook gelijk weer uit

De aan/uit knop werkt ook apart, de pc is even schoongespoten met lucht, als je even
lucht spuit bij de aan/uit knop en je drukt er daarna op, dan gaat de pc heel even aan, daarna doet ie niks meer, nogmaals spuiten en dan weer op de knop drukken en hij werkt wel weer even.

Hoi,

Aan de aan/uit knop zitten draadjes die lopen naar je moederbord als je deze los haalt en je maakt met bv een kleine schroevendraaier contact tussen die twee pennetjes wat gebeurt er dan?
Even aantikken is voldoende.
Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan