Computer doet niks meer,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuniq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
Hallo,

Ik heb mijn computer meestal in slaapstand staan omdat hij anders heel veel progammas moet openen bij het opstarten.

Nu wou ik gister mijn computer van slaapstand afhalen, had ik geen internet,
Maakte niet echt uit, kan gebeuren.
Ik wou een spel gaan doen, kwam er een melding over een USB drive.
USB Divise error.

Ik wou de computer opnieuw opstarte om het probleem te verhelpen, kom ik in een scherm waar al mijn usb drive dingen staan.
Er stonden alleen die aangesloten waren.
Daaronder stond dat de pc binnen 15 seconden werd afgesloten.
(als ik de pc aandrukte kreeg ik meteen dit scherm)

Nu ik de stekker eruit heb gedaan, en later er weer in heb gedaan gaat de pc niet meer aan.
Er knipperd een lampje op mijn moederbord dus hij krijgt wel stroom.
Maar voor heb ik een USB drive paneel zitten, en voor sd kaartjes.
Deze heeft een power lampje.
Deze brand niet.

De PC gaat dus niet aan terwijl er wel stroom op het moederbord is.

Weet iemand het probleem?

Doet ie het alweer? Zo niet, dan moet je wat proberen. Doe alle USB-apparaten en overige apparaten er af, trek de stekker er uit, dan de uit-knop 10 tellen ingedrukt houden. Stroom er op. Doet ie wat? geeft ie piepjes? Hoe oud is de computer?

Doet ie het alweer? Zo niet, dan moet je wat proberen. Doe alle USB-apparaten en overige apparaten er af, trek de stekker er uit, dan de uit-knop 10 tellen ingedrukt houden. Stroom er op. Doet ie wat? geeft ie piepjes? Hoe oud is de computer?

Nope doet het nog steeds niet, Hij doet het wel met een andere voeding erin. Maar deze is niet krachtig genoeg.
Kan het zijn dat de voeding kapot is, lijkt me een slechte zaak want die is net een kwart jaar oud. De computer zelf is misschien nog niet eens een jaar oud.
Hij doet het dus niet met die andere voeding.

Kan het zijn dat de voeding kapot is, lijkt me een slechte zaak want die is net een kwart jaar oud. De computer zelf is misschien nog niet eens een jaar oud.
Huh?:shocked: Als een haas terug naar de winkel, garantie!:eek: Of is het zelfbouw? Je kan bijv. checken met een multimeter of je 5 volt hebt op je hoofdstekker maar als ik jou was, ging ik even bij de PC-boer langs.

Huh?:shocked: Als een haas terug naar de winkel, garantie!:eek: Of is het zelfbouw? Je kan bijv. checken met een multimeter of je 5 volt hebt op je hoofdstekker maar als ik jou was, ging ik even bij de PC-boer langs.

Helaas, zelfbouw. :P
Ik ga volgende week even bij de computerzaak langs, kijken of hij meer weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan