computer doet op eens weinig meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

herman.55555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
de computer dee het npg goed er was iemand op aan het tekst verwerken en op eens was hij uit gevallen naar hem op nieuw proberen aan te doen knipperde alleen de aanknop (lichtje van die knop) nog aan uit maar hij start niet meer op de fans draaien wel, beeld scherm doet het ook nog maar verder niets lijkt wel of hij helemaal geen stroom meer krijgt maar dan zouden de lampjes het volgens mij ook niet meer doen
P.S. onder tussen knipperd ook een lampje in de computer het: STR-led gaat aan en uit wat zou dit kunnen zijn?

Denk dat er iets stuk is gegaan.:cool:

Maare, er kan één voedingslijn uitgevallen zijn, de voeding levert verschillende voltages.

Het probleem is echter, je zult nu dingen uit moeten sluiten waardoor het komt, overhitting, dat kun je kontoleren door de pc uit te stoffen, vooral de fan's en koelblok(ken) van de processor en videokaart.

Ook het uitvallen van het geheugen kan de oorzaak zijn, indien meerder geheugen reepjes, deze per stuk kontroleren in de komp.

Indien de voeding, deze, indien mogelijk, even omruilen voor een andere.

het zelfde

ik heb hetzelfde probleem dus heb ik geprobeert de pc aan te sluiten met alleen de cpu en mijn videokaart maar het is nog is nou mijn cpu kapot of mijn moederbord??

Maak een eigen topic, deze staat als opgelost.
Overigens gaat de cpu zelden stuk, zie mijn vorige reply voor de rest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan